Kawan-kawan kakcik

Rabu, 21 Julai 2010

Menutup aurat?




32 ulasan:

  1. kak cik...

    .... hahahahahha... sengal sungguh gambar itu....

    ngengengenge....

    BalasPadam
  2. kak cik..

    let say la kan..yang kat model kat tetengah tu..cuba la dia turunkan sket..
    board rendah lemak tu.. tercover la apa yang patut... harharharhahr

    BalasPadam
  3. klu dpt badan mcm tu best juga...hehehe.

    BalasPadam
  4. imanamani..

    ke nak tunjuk kalau minum susu soya tu.. dapat bentuk/lekuk macam tu?

    BalasPadam
  5. Zue..

    kena minum susu tu dan pakai pakaian macam tu?? ish.. janganlah!

    BalasPadam
  6. cheqna baru pah belek akhbar tu sakni..
    memang sengal tahap ultraman r..

    BalasPadam
  7. itu namo eh...
    tutup yg tak tutup.... ;p

    BalasPadam
  8. salam,

    dia tutup tu...tapi menampakkan apa yang ditutup tu..

    BalasPadam
  9. Cheqna .. kalau tengok iklannya yang di tv, memang cepat2 kakcik tutup/tukar saluran.. malu kat anak2. :(

    BalasPadam
  10. Sya..

    berpakaian tapi te**nj**g - itula ghupo eii... :(

    BalasPadam
  11. makdara.. manja gapo gak? aduhai... :(

    BalasPadam
  12. adoiyai kak.


    apa ker rhupanya tu.
    dah sama macam teletubbies ..

    hehe.

    BalasPadam
  13. Reen..

    hahaha.. betul - macam teletubbies tapi versi kurus.:)

    BalasPadam
  14. alamak kak cik tutup cepat malu la... hehehe

    BalasPadam
  15. Nak jual barang ke ?
    jual orang ?

    BalasPadam
  16. LiNda..

    iklan2 sekarang ni - macam nak jual orang je! :(

    BalasPadam
  17. Kak cik

    saya tak sanggup nak tengok...geli geleman la... buruk
    ha ha ha

    BalasPadam
  18. Alid...

    dunia iklan semakin mengarut! kalau macam ni, siapa golongan sasaran pengiklan tu, ya?

    BalasPadam
  19. kakcik, walaupon mengarut tapi masih ada lagi yang menjadi pengikut... hmmm malas nak tgok iklan macam tu..!!!

    BalasPadam
  20. bab pakaian wanita perlu menjiwai naluri lelaki cian lelaki..

    ada yg tak dapat ada yg posa
    ada yang tak pernah dapat ada yang baru dapat..
    seksa tau

    BalasPadam
  21. Dato' Seri iCe..

    memang tak perlu tengok pun! :)

    BalasPadam
  22. Zeq..

    dalam gambar di atas tu.. bercampur lelaki dan POMPUAN.. :(

    BalasPadam
  23. tutup URAT, bkn tutup AURAT kalau cenggitu..

    BalasPadam
  24. Ja..

    betul tu.. jangan nampak urat je...

    BalasPadam
  25. nak beli bukan sebab soya nya, tapi sebab gambar...

    tak pulak ada operasi rampas produk ni ya...

    yang ada operasi rampas suara keadilan....

    BalasPadam
  26. IM..

    produk tu salah, yang salah cara produk tu diiklankan. Suara Keadilan dirampas sebab tidak menggambarkan 1Malaysia kot! (^_^)

    BalasPadam
  27. Kakpah..

    ado yang tebukak mato eiii tu.... ish!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.