Kawan-kawan kakcik

Khamis, 22 Julai 2010

Banyak fikir ya?





20 ulasan:

  1. salam kakcik..

    kalau banyak berfikir boleh jadi macam tue ke..wisaunya lah..

    BalasPadam
  2. Salam Amy..

    kadang2 tak banyak fikir pun dia jadi juga. :)

    BalasPadam
  3. salam.

    kalau rambut putih macam saya, banyak apa pulak ?

    banyak hutang ke ?

    BalasPadam
  4. Kanda AL..

    itu tandanya banyak UMUR! :)

    BalasPadam
  5. kak cik..

    saaaaapaaaaaaa la tu jadi model tanpa rela...hikhikhik...

    BalasPadam
  6. imanamani...

    syhhhhhh.. nanti kakcik kena sama juta2, tak mampu nak bayar weh! :)

    BalasPadam
  7. salam my dear sis:)

    Opss!!akak ambil gambar2 tu ekk..hehehe..sempat lagi tuhh...:)

    BalasPadam
  8. Salam Tinie sayang..

    masa tengah ngantuk, jawabnya apa2 sahaja boleh di'snap' untuk menghilangkan ngantuk! :)

    BalasPadam
  9. Kata org botak depan lain botak berlakang ada maskud tersendiri. :)

    BalasPadam
  10. Kakcik...teringat pulak kat arwah abah saya...camtulah..

    BalasPadam
  11. En Yassin..

    apakah maksudnya itu? :)

    BalasPadam
  12. Salmi..

    semoga rohnya aman di sana. Amin.

    BalasPadam
  13. bukan banyak pikirrr...dia suka cabut uban! hahahaaaaa....

    BalasPadam
  14. bukan sebab banyak makan maggie ker...

    BalasPadam
  15. Pn Sri...

    wah! macam terkena kat 'kepala' kakcik je.. :)

    BalasPadam
  16. IM..

    hahaha.. boleh jadi juga tu! :)

    BalasPadam
  17. Reen..

    sampai rambut pun tak sempat nak tumbuh! :)

    BalasPadam
  18. kak cik mungkin banyak makan benda main kot hehehe

    BalasPadam
  19. Angah...

    benda main tu apa ek? :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.