Kawan-kawan kakcik

Isnin, 28 Jun 2010

Tergunting jari la pulak...


Adoiiiii... gara-gara nak betulkan pin keronsang yang tercabut.. huhuhu...


sikit punya besar ke gunting ni...

ini pulak keronsangnya...

adoiii..doii..doii...

tak ada plaster.. sapu minyak gamat, balut dengan kertas tissue dan ikat dengan getah...



DrSinga... tolonggggggggg.....







18 ulasan:

  1. alaaa .. sikit jer, kejap lagi eloklah tu.

    BalasPadam
  2. Salam Kanda AL..

    pedih ni.. kepala yang sedari pagi sakit, bertambah pening jadinya! :(

    BalasPadam
  3. salam my dear KakCikS:)

    Adusss...kesian lakk..!!
    harap akak dah ok tuu....:)

    BalasPadam
  4. Salam Tinie..

    darah dah berhenti keluar, tapi masih rasa ngilu. Kejap lagi elok lah tu. :)

    BalasPadam
  5. Salam KakCik
    Ouchh!!! Ada chance berihat dari kena air ..

    BalasPadam
  6. nasib baik tak gi terus masak, kalo tak ada orang jadi Raja Bersiunggggg...hehehe...

    BalasPadam
  7. mesti kena cuti masak petang ni...

    BalasPadam
  8. Salam CS...

    hehehe.. tak payah le kakcik bancuh air sehari dua ni. :)

    BalasPadam
  9. Salam Pn Sri..

    hahaha... kita tengok siapa yang kena! :)

    BalasPadam
  10. Salam Salmi...

    memang kakcik cuti masak petang ni. Berbuka dengan milo panas je. Makanan, nanti Along beli. :)

    BalasPadam
  11. kakcik... kena segera jumpa dr BOB nie.. hehe.

    BalasPadam
  12. Salam Cyana..

    nasib baik Dr Bob amat memahami.. :)

    BalasPadam
  13. Salam IM..

    hehehe.. itu pun tak nak sedar juga, kan? :)

    BalasPadam
  14. dah ok ke kak?

    lambat baru jengok, hari isnin hari sibuk sedunia lah kak..

    BalasPadam
  15. Salam Reen..

    dah ok .. gempak je lebih kakcik ni. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.