Kawan-kawan kakcik

Selasa, 29 Jun 2010

Duduk diam-diam buat sementara..


Hanya tunggu tetamu datang dan 'jalan-jalan' dalam senyap....












22 ulasan:

  1. Duk tunggu tetamu ke atau duk termenung tu kakcik.

    BalasPadam
  2. salam Salmi..

    duk termenung sementara ada tetamu sudi menjengah. :)

    BalasPadam
  3. sambil2 tunggu tu, bolehlah goreng cekodok kaa, buat jemput pisang kaaa...ayaq kopi pekat ya kakcik!! heheheee

    BalasPadam
  4. Pn Sri..

    kakcik tak boleh buat kerja - jari masih sakit..hehehe.. :)

    BalasPadam
  5. seriusnye kakcik nunggu tetamu...
    mesti tetamu spesel tu..

    BalasPadam
  6. saya datang sebagai tetamu biasa kakcik sambil mengucapkan salam sejahtera...

    Bahgia ceria selalu!

    BalasPadam
  7. Salam ibuintan..

    itu gambar lebih 4 tahun lepas di UiTM, Semarahan - tengah dengar pensyarah bla..bla..bla... :)

    BalasPadam
  8. Salam sejahtera Cikgu..

    terima kasih kerana sudi bertandang ke rumah kakcik. :)

    BalasPadam
  9. sambil duduk tu sikit sebanyak pasti kepala memikir bahan untuk entri akan datang. ye tak ?

    BalasPadam
  10. sapa lah geragan tetamu tu...kering tekak...tak ada air ke?

    BalasPadam
  11. ni ..tetamu dah dtg jenguk kakcik ;-)

    jari kakcik dah ok ke?

    BalasPadam
  12. Salam Kanda AL..

    kadang2, kakcik rasa nak biarkan rumah ini bersawang je!

    BalasPadam
  13. Salam zue..

    tak berani nak hidangkan air - takut darah menitis, nanti ada yang tumbuh siung! :)

    BalasPadam
  14. Salam Chik Na..

    masih pedih - semalam terlompat2 masa hiris bawang. Nasib baik suami prihatin, tolong hiriskan. :)

    BalasPadam
  15. Salam kak,


    diam sementara je kak, jangan lama-lama.

    BalasPadam
  16. Salam kak,
    Pertama kali datang sini.
    Hoho,jalan diam2 takper kak jangan heboh satu rumah dah...

    BalasPadam
  17. mcm dalam bilik kuliah je.... amboi... concentrate nampak... ni comfirm A+ kalau ada student mcm ni.

    BalasPadam
  18. Salam Reen...

    sekarang ni ilham 'ketat' sangat nak keluar! :)

    BalasPadam
  19. Salam donnyien...

    terima kasih kerana sudi singgah. Datanglah lagi. :)

    BalasPadam
  20. Salam Vic..

    concentrate sebab tak faham! hehehe.. :)

    BalasPadam
  21. seriusnya muka kakcik...
    senyum sket
    :)

    BalasPadam
  22. Salam Ms Lilies..

    'purak-purak' serius tu.. sebab tak ada kawan nak berborak! :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.