Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 26 Jun 2010

Tahniah Epoi...

Alhamdulillah, akhirnya One Kitchen & Decoration selamat dibuka.  Semoga perniagaan Epoi dan Kamal ini akan terus berkembang maju dan berdiri gah seiring dengan perniagaan yang selama ini dimonopoli oleh kaum lain.

Memang cantik hiasan dalam pejabat & bilik pameran Epoi.  Makanan yang dihidangkan pun sedap.  (Walaweiiii la Epoi.. )


Lebuhraya Lingkaran Tengah 2 (MRR2) ni, entah bila masa yang tak sesak.  Jangan kata yang sesekali lalu ikut sini, aku yang tiap-tiap hari lalu pun tertekan dibuatnya.








14 ulasan:

  1. memang cantik deconya... kat mana kah kedainya? saya tgh cari kontraktor nak buat display cabinet nih..

    BalasPadam
  2. TAHNIAH...Tahniah saya memang salute pada orang yg sangat berani berkecimpung dalam bisnes ni..lebih - lebih lagi bizness camni dan fulltime pulak.
    Tahniah.. moga bertambah - tambah rezeki Epoi dan Kamal.

    BalasPadam
  3. Salam Chik Na..

    kedai Epoi ni terletak di Damai 23, Alam Damai, Cheras.

    Chik Na boleh juga tengok hasil kerja Epoi di blognya : http://djepoi8787.blogspot.com

    BalasPadam
  4. Salam Salmi..

    sama2lah kita doakan agar perniagaan Epoi ini akan terus berjaya. Epoi memang seorang lelaki yang amat gigih memacu kehidupannya.

    BalasPadam
  5. Tahniah Epoi.. moga success!

    MRR2 .. memang menyesakkan . Terutama waktu pagi dan lewat petang ..

    7 thn duk area situ dah tahu dah.. hehee


    pss.. harap kakcik sihat yea..

    BalasPadam
  6. Salam LiNda..

    Alhamdulillah, kakcik sihat adanya. Itu yang 'ligat' ke sana sini. :)

    Kakcik ni agaknya sampai akhir hayat la akan menghadapi kesesakan itu.

    BalasPadam
  7. selamat meniaga..

    mcm kenal jer iswara putih hee

    BalasPadam
  8. tahniah pada tuan kedai
    moga maju jaya..

    BalasPadam
  9. IM pernah pergi Johor dari Penang. OK jer. Tapi entah macam mana dari Johor nak balik ke penang, tiba-tiba ada kat dalam KL. Magik pulak!

    Berpeluh-peluh IM nak cari jalan keluar...

    BalasPadam
  10. Salam Zeq..

    kereta Zeq ke tu?? :)

    BalasPadam
  11. SalaM Sya...

    sama-sama kikta doakan.. :)

    BalasPadam
  12. Salam IM..

    eh eh.. macam mana boleh jadi macam tu??? :)

    BalasPadam
  13. Salam Reen..

    iya.. dan kita juga harus terus memberikan sokongan. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com