Kawan-kawan kakcik

Rabu, 5 Mei 2010

Makananku ..

Inilah yang kumakan tadi.  Nasi bersama setengah biji peria rebus, sambal belacan, tauhu (masak apa entah) dan rojak timun + nenas. Harganya hanya RM2.00 sahaja.  Jangan tanya pasal zat dan keseimbangan kerana aku tak pernah mengambil tahu tentangnya.  Yang penting, perutku terisi dan rasa pening kepala ini segera berlalu pergi.  Air yang kuminum ini berharga RM2.20 . (minum air suam kan lagi bagus?)

6 ulasan:

  1. Nasi dengan tauhu, dengan peria ada sambal belacan cuma RM2? Murah tuuuu...
    Air tu plak yang lagi mahal...

    Area saya sini, tak dapat RM2 tu..

    BalasPadam
  2. Salam! Kokcik,
    Macamana ke ghope ayor lagi mahei dari nasi? Isyyy apa nak dikisohkan, janji kenyang, simboniii, sooooh je ghasenya. Mun ada bantei le, aje megholoh sakan .....

    BalasPadam
  3. OK la tu, kan Azie.. kakcik pun tadi macam tak percaya je.. rojak timun + nenas pun dah sama banyak dengan nasi tu kakcik ambil. Tauke kantin tu kesian dengn kakcik, kot.. :)

    BalasPadam
  4. Salam Yop.. teman ingat tadi, lepah makan nok megholoh kejap.. tapi, katey pulok takde.. ate.. mana gayenye??? hehehe..

    BalasPadam
  5. saya langsung tak keluar belanja .. sebab bawa bekal dari rumah ! halalan toiyiban.

    BalasPadam
  6. Kanda AL..

    kakcik kadang2 memasak di awal subuh untuk anak2.. tapi, jarang sekali membawa bekal.. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com