Kawan-kawan kakcik

Khamis, 18 Oktober 2018

Jom Umrah bersama Abah Zino...

Klik di SINI untuk maklumat lanjut tentang Labbaik Travel & Tours Sdn. Bhd.
Abah Zino adalah seorang blogger yang kian dikenali selepas beliau melancarkan buku pertamanya  Abah dan Mak Poi ke Iceland dan UK. 

Beliau kini telah dilantik sebagai Duta Kembara Labbaik oleh syarikat Labbaik Travel & Tours Sdn. Bhd.  yang merupakan anak syarikat Andalusia Travel & Tours yang memang sudah terkenal dan diyakini ramai.  Syarikat ini diterajui oleh Ustazah Isfadiah Mohd Dasuki (seorang penceramah yang sering muncul di kaca tv) dan suami beliau Ustaz Muhidin Mohter.
Oleh kerana Labbaik merupakan anak syarikat Andalusia, maka segala kemudahan yang disediakan sewaktu mengerjakan ibadah umrah adalah kemudahan-kemudahan sama yang disediakan oleh Andalusia.
 
Eh... kenapa pula kena pergi dengan Abah Zino?  Perjalanan adalah pada 27 Januari 2019 hingga 7@8 Februari  2019 dengan pakej bermula RM5,990.00.   InsyaAllah, perjalanan ini akan dirakam dan dibukukan dalam buku kembara Abah Zino yang seterusnya ' Abah dan Mak Poi Umrah'.  Buku ini nanti akan dimuatkan dengan gambar-gambar jemaah yang turut serta.  Walaubagaimanapun, janganlah berniat hendak pergi kerana mahu gambar keluar dalam buku pula, ya?  Niat biar kerana Allah dan mencari keredhaanNya.

Sebarang pertanyaan, bolehlah hubungi Haji Zulkifli (019-2383588) atau Hajjah Fuziah (019-2243558).  

8 ulasan:

  1. Ya Allah seronoknyaa..
    Moga Allah murahkan rezeki hambamu ini untuk sampai ke rumahMu..aamiinn

    BalasPadam
  2. Haji dan Umrah antara idaman kami sekeluarga kak..walaupun ia rukun yang terakhir dalam rukun Islam.Tapi memang nak sangat-sangat pergi..moga ada rezeki kami.

    BalasPadam
  3. menarik nyer offer ni.
    tapi tu la. lom rezeki aida gi thn depan, kak.
    bajet in shaa Allah ada.
    cuma tarikh tu tak brape sesuai, kak. komitmen keje.

    BalasPadam
  4. terima kasih kakcik atas perkongsian ini.. semoga Allah mempermudahkan perjalanan dan urusan mengerjakan umrah ini nanti amin..

    BalasPadam
  5. Ada baca dalam FB Abah Zino sebelum ni. Tarikh tu pulak jatuh sehari sebelum tarikh lahir saya. Alangkah indah andai saya dapat turut serta..

    BalasPadam
  6. Bestnya. InsyaAllah ade rezeki harap2 dapat ke Tanah Suci tak lama lagi..aminn

    BalasPadam
  7. Ada iklan di kaca TV rasanya. Bestlah.. Rindu tanah Suci.

    BalasPadam
  8. bestnya kakcik, kalau diizinkan Allah memang setiap tahun ingin menjadi tetamu Allah, sentiasa dalam kerinduan untuk kesana

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com