Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 4 Ogos 2017

Baru Tingkatan 1 sudah berani whatsapp 'bakal ibu mertua'...

Zaman makcik dulu, umur 13 tahun tu pandai jugalah main tulis-tulis surat sesama kawan (perempuan sahaja).  Jangan sebut pasal kawan lelaki, nanti memang dapat jelingan maut atau cubitan semut api dari mak!





Sumber :  OH BULAN

12 ulasan:

  1. adoiiiyaiiiiiii sampai macam tu sekali haaaa....

    BalasPadam
  2. bdk2 skarang..br tingkatan 1 dh msg gtu

    BalasPadam
  3. nsb lah emak si khairil tu pun bagus, tinggi sabarnya, pandai nasihat nya penuh sopan bukan di marah di maki hamun...

    dulu dana umur 13tahun tgh suke layan baca novel kt library kakcik, mana lah reti cintan cintun ni

    BalasPadam
  4. Anak sekarang bertindaknya luar jangka..kalau betul bersungguh dan jodohnya tidak mustahil Nisa dan Khairil berjodohan..lagi2 bila ada pantauan ibu bapa..tahniah ibu Khairil kerana bijak berkomunikasi dengan anak yang sedang ingin mencuba serba serbi.

    BalasPadam
  5. 13 tahun masih lagi panjat pokok manggis dan makan buah buang kulit ke bawah. Pastu mak datang bebel.

    BalasPadam
  6. Kita 13 tahun dok kerabat pokok manggis lagi....

    BalasPadam
  7. Tak sama zaman kita dengan anak2 generasi Y sekarang

    BalasPadam
  8. Dahsyatnyer..berani gile la...adoi....takut tengok keberanian depa ni

    BalasPadam
  9. haha kakcik..kalau saya yg jadi mak si Khairul tu,tau la nasib budak perempuan gatal tu..

    BalasPadam
  10. Bonde pon risau kes2 begini... Moga dipermudahkan urusan mereka dah akhlak terperihara...
    kene selalu check group whatsapp mereka...

    merisaukan....

    BalasPadam
  11. Budak budak sekarang ni terlebih berani. Nasib baiklah makcik yg melayan tu sopan berkhemah. Kalau tak, dah selamat kena sekolahkan budak pompuan tu.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.