Kawan-kawan kakcik

Isnin, 17 April 2017

Kemeriahan di dapur kecilku...

...biarpun bersepah dan tidak tersusun, kami tetap gembira...

Sebulan sekali atau dua tiga bulan sekali, dapur rumahku akan kecoh bila semua adik-adikku dan keluarga mereka berkumpul di rumahku.  Ahad (16/04/2017), hanya adik perempuanku bersama suami dan dua anaknya tidak hadir.  Adik perempuanku yang bertugas sebagai guru, mengiringi anak-anak muridnya (pelajar Tingkatan 6), membuat lawatan sambil belajara ke Pekan, Pahang.

'Perhimpunan' kami kali ini disamping menyambut hari ulangtahun kelahiran ke 7 salah seorang anak saudaraku.  Kami juga disertai pasangan suami-isteri dari Singapura yang sudah menjadi sebahagian dari keluarga kami...

Jom tengok gambar : 😃😃😃





Birthday boy yang diraikan















18 ulasan:

  1. meriahnya.. tergambar kebahagiaan di wajah Kakcik dalam gambar yg last tu

    BalasPadam
  2. sedap nmpk brownies busday tu...yummm

    BalasPadam
  3. seronoknya kakcik..saya yg membaca entri ni pun bagaikan terasa kemeriahannya..semua tunjuk muka happy ja

    BalasPadam
  4. Meriahnya makanan.
    Yang pentingnya dapat mengeratkan siratulrahim dan tali persaudaraan.

    BalasPadam
  5. mmg meriah nampaknya kakcik.... tp tuan umah nampaknya bizi btl tak gerak2 dr kerusi tu hehehhe....

    BalasPadam
  6. Sgt meriah kalo dpt kumpul dan masak ramai ramai mcm ni, kan..

    BalasPadam
  7. sedapnyeee
    kan best ...meriah bilamana semuanya dapat berkumpul

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah
    Nampak kemeriahannya..

    BalasPadam
  9. Ya Allah..bestnya kak..meriah...kak..cucu akak mana..

    BalasPadam
  10. entry bertajuk gambar berbicara.
    Ok jugak kan?

    BalasPadam
  11. seronoknya berkumpul ramai- ramai macam ni...

    BalasPadam
  12. Menu-menunya meneyelerakan Kak Chik...seronok kan dapat berkumpul ramai-ramai macam ni...

    BalasPadam
  13. Seronok bila adik beradik dapat berkumpul macam ni kan kak cik

    BalasPadam
  14. assalamualaikum kakcik...mmg meriah sangat ni...semuanya dpt berkumpul bersama...;)
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  15. Nak tahu tak Kakcik, kalau ada majlis macam ni rumah kakak saya, Ngahlah yang jadi mangsa. Sebab Ngah ringan tulang dan kakak paling tua, memang kerja semua jadi mudah kalau buat apa-apa majlis kat rumahnya. Sungguhpun kecil sampai bersesak tak mengapa, janji hati bahagia dan gembira seisi keluarga ^_^

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com