Kawan-kawan kakcik

Rabu, 15 Februari 2017

Kata kuncinya : kemahuan dan kesungguhan...

Tanpa kemahuan, tiada rancangan akan terlaksanakan.
Tanpa kesungguhan, kemahuan mungkin menemui kegagalan.

13 ulasan:

  1. Anak mudalah kakcik mereka gigih utk kelihatan cantik dan sihat.
    Kita ni tak segigih mereka. Macam tak puas kalau tak dpt nasi macam selalu.

    BalasPadam
  2. Betul tu. Bila ada kesungguhan, insyallah akan ada hasilnya.

    BalasPadam
  3. yelah...sekarang ni nak jaga badan pun tak sempat...hahaha...makan je apa yang boleh dimakan..
    kalau yang betul2 nak tu...memang kena ada usaha la kan bonda..baru dapat hasil..

    BalasPadam
  4. kemahuan mmg ada kakcik tp kesungguhan n kekuatan iman yg kurang hehehhe

    BalasPadam
  5. Hihi susah nak turunkan berat badan. Makan nasi dengan ikan goreng dan sambal kicap pun dah bertambah apa lagi lauk lain.

    BalasPadam
  6. Sungguh la tu kak cik kalau tak de tu memang tak jadi.

    BalasPadam
  7. Betul kak..kesungguhn itu buat semangat untuk berusaha itu sentiasa hidup.

    BalasPadam
  8. boleh jadi model ni kak..
    pegi je ke Karangkraf tu.

    BalasPadam
  9. dimana ada kesungguhan di situ ada jalan kan.

    BalasPadam
  10. Kita dan dia berada dalam 2 generasi yang berbeda...

    Terima seadanya!

    BalasPadam
  11. Betullah sangat tu KC. Macam saya ni cuma ada kemahuan aje, kesungguhan tak de haha.... Camnelah nak kurus .... Makan puluhan tahun ni nampaknya

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.