Kawan-kawan kakcik

Selasa, 19 April 2016

Cara-cara membuka kotak Codi Cafe...

...ini betul-betul catatan kehilangan ilham namanya...

Kebetulan dapat Codi Cafe hasil cabutan bertuah (sumbangan Asia Biotech Herbal ) dan ternampak ada yang membuka kotak secara ikut suka, maka marilah makcik kongsikan cara bagaimana hendak mengeluarkan isi perut kotak tersebut...

Sebelum tu nak bagitahu, rasa codi cafe ini sedap juga dan dengan meminumnya boleh membuatkan hilang rasa mengantuk.  Bila minum sebelum tidur, terkebil-kebil sampai pukul 1 atau 2 pagi belum boleh lelap lagi...hahaha (bagi makcik lah, orang lain makcik tak tahu...)

Inilah kotaknya

Nampak tak sayap kecil (kena tarik sedikit) itu?

Tarik sampai tertanggal...

Keluarkanlah isi perutnya dari situ...

Tuang ke dalam setengah cawan air yang betul-betul panas.
Kacau dan sedia untuk diminum.

12 ulasan:

  1. Macam nak buka kotak plaster tampal luka:)
    Ini jenis kopi arabica Kakcik. Kalau hubby kakak sukalah dia.
    Kakak ni suka juga tapi selalu bila minum kopi mesti sakit perut.

    BalasPadam
  2. saya mmg penggemar kopi..haritu saya amik lebih skit..kekekeke...

    BalasPadam
  3. oo camtu, penggemar kopi mesti suka ni

    BalasPadam
  4. ooooo bagus jgk tuh kakcik... jarang2 ada kotak kopi yg mcmtu... nk amik pun mudah sistematik

    BalasPadam
  5. wah.. dah jadi pengikut codi cafe yer... hehehe

    BalasPadam
  6. Sekarang banyak yg pek macam tu kan kakcik..
    Macam Smart coco pun kena buka macam tu..
    Jadi bila nak ambil tarik ajer dari bawah kan..

    BalasPadam
  7. oooooo...suspen je tajuknya Kakcik....:)

    BalasPadam
  8. mcm tu.. kalo jue sure bukak kot atas..

    BalasPadam
  9. unik btul.. hihi kalau aina da gunting trus bahagian ats tu kak.. hehehe =D

    BalasPadam
  10. rajin kak cik buat tutorial ye hihi,janji ada entri kan kak cik :)

    BalasPadam
  11. Hihi....tak pe KC ....entri bukak Codi Cafe pun bolehlah, saya layan jer.

    BalasPadam
  12. Kalau nak cepat, memang tak nampak dah tempat nak dibuka kat bawah tu :)

    Saya bukan peminum kopi tegar so jarang ada kopi kat rumah. Itu pun masih adakalanya tak boleh nak lelap awal!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.