Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 4 Mac 2016

Andai awan itu dapat kukait menjadi duit...

...ah! Kamu memang mengada-ngada Kakcik!  Banyak lagi 'benda' di muka bumi ini yang boleh mendatangkan hasil. Kenapa kau masih hendak bermimpi di siang hari?

16 ulasan:

  1. tapi awan tu dipegang pun susah kakchik

    BalasPadam
  2. Klau kakcik kait jgn lupa sedekah kat jariah ni sikit ye

    BalasPadam
  3. Haha... kalau boleh jadi duit kakak pun nak ikut kakcik mengait awan:)

    BalasPadam
  4. As-salam kakcik,

    Jom kita kait sesama he..he.. suka sangat tengok awan.. selalu nampak begitu cantik dan indah di mata..

    BalasPadam
  5. cantiklah gambar...timing yang baik...

    BalasPadam
  6. KC.....penat gak kepala kita mendongak nak mengait tu ....tinggi tuuuuu

    BalasPadam
  7. cantik awan skrg nih kakcik tp bila petang masyallah panasnya... nmpak biru je langit tanpa ada awan

    BalasPadam
  8. subhanallah...sangat cantikkkk...

    BalasPadam
  9. Buat bantal kekabu pun cantik jugak kakcik.. cantik je awan tu macam kekabu.. ;)

    BalasPadam
  10. ramailah org stanby galah kat rumah kak...Paling untung yg duduk Flat lah...tak payah galah panjang sgt...

    BalasPadam
  11. Betuk kata kak zakie...kak jangan lupa ajak PC juga...

    BalasPadam
  12. Dulu2.. mak kata, klu mak bergaduh adik beradik,.. hutangnya dibayar duit sedaun gatahan! Bahasa banjar tu... sebenarnya, x salah nak menjadi mat jenin, tetapi mat jenin modern yang mampu merealisasikan angan2 bukan terjatuh apabila tersedar saja!

    BalasPadam
  13. kait, letak sirap, susu, sagu, cincau... dah jadi aes campur.

    BalasPadam
  14. kalau betul2 dikait jadi duit
    ..bagi yan sikit ye kak cik...huhu

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.