Kawan-kawan kakcik

Rabu, 24 Februari 2016

Kalau baju tu longgar, lebih cantik manis kot...



26 ulasan:

  1. Kakcik.. ni namanya tutup kepala tak tutup aurat..

    BalasPadam
  2. berpakaian tapi telanjang...memang dah terserlah. semoga kita tak buat perkara yang sama.

    BalasPadam
  3. hurmm.. ketatnya..

    Blogwalking sini...

    Jom baca lobak merah bagus untuk kesihatan

    https://www.biskutsemperit.my/2016/02/lobak-merah-bagus-untuk-kesihatan.html

    BalasPadam
  4. alahai... mcm2 fesen pakaian org2 sekarang ni kak cik.... sakit mata tgk nyer....:(

    BalasPadam
  5. boleh nak pakai..tapi dalam bilik sorang sorang...atau semua dalam rumah tu perempuan asli seagama...bukan tiruan..haaa sila pakai...

    BalasPadam
  6. hanya dia mampu merubah diri sendiri..moga ada hidayah untuk mereka.amin.

    BalasPadam
  7. tak nampak lah body tuh mantops kakcik oi... lainla mcm dana... kene pakai baju longgar2 nk ttp lemak2 rasa tak selesa kalu melekat lak

    BalasPadam
  8. assalamualaikum kakcik...yer la kalau longgar kn lebih cantik...:)

    BalasPadam
  9. Haih. Kenapa la mesti nak pakai baju ketat ketat kan tp pakai tudung pulak. X faham x faham.

    BalasPadam
  10. Aduhai! Ketatnya alahai. Kita yang perempuan pun tengok semacam aje, inikan pulak para lelaki! Kalau macam ni cara berpakaian, sama aje gayanya berhijab atau pun tidak. Tutup rambut aje!

    BalasPadam
  11. Moga diberikan hidayah untuk menutup aurat dgn sempurna termasuk diriku jua...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.