Kawan-kawan kakcik

Khamis, 7 Januari 2016

2016 - akan berkuburkah blog ini?...

entahlah...

macam tiada apa hendak dicoretkan lagi

hendak meluahkan isi hati,  

banyak yang perlu difikirkan

tengok-tengoklah nanti

sekiranya diri ini kembara lagi

mungkin akan ada ilham untuk dikongsi

hendak menulis tentang hukum-hakam,

belum cukup ilmu yang mendalam.


Tiba-tiba rasa rindu kepada Kinabalu...







12 ulasan:

  1. kakcik jgn biar ia terkubur... kami akan slu singgah blog kakcik... hehe

    BalasPadam
  2. Jgn kakcik. Nnt rindu2 boleh baca

    BalasPadam
  3. Kakcik, Saya pun ada hasrat yg sana ... kita teruskan berblog

    BalasPadam
  4. Mgkn perlukan masa utk away sekejap dr blog kan mak

    BalasPadam
  5. Jangan kuburkan..sekali sekala kena datang tanam pokok kat sini...hehe..akan disiram dengan kasih sayang.

    BalasPadam
  6. Kongsilah apa pun kak...asal bermanfaat untuk kami...PC suka bila akak kongsi pengalaman akak melancong...sekurang kurangnya dapat tengok bumi orang..

    BalasPadam
  7. in shaa Allah kak cik, idea akan datang dengan sendiri, ada perkara yang kita kongsikan mungkin agak remeh tapi mungkin buat seseorang ianya sangat bermanfaat,teruskan perkongsian ye kak cik :)

    BalasPadam
  8. Saya rasa walau dah tiada idea, tapi boleh juga kita rekodkan kenangan keluarga utk tatapan akan.datang. Keep it up kak...

    BalasPadam
  9. Yeh! Dah boleh Baca balik hazrey blog. Mazidul & kadi kluang lak dah padam. Tinggal kak cik everyday

    BalasPadam
  10. Bagaikan seiring pulak kita ni kakcik.
    Kakak pun macam dah tak ada masa nak mencoret.
    Tak pandai membahagi masa. Org lain ada 24 jam boleh aje tapi kakak ni entahlah. Hairan betul.

    BalasPadam
  11. Janganlah biarkan ianya berkubur. Kakcik pun dah lama berblogging. Sayang sangat. Ada memori sikit-sikit, kita catatkan aje dalam blog. Buat kenang-kenangan di kemudian hari katanya :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.