Kawan-kawan kakcik

Khamis, 10 Disember 2015

Tiada gaji awal untuk tahun 2016...

...mungkin ianya lebih baik dari kita rasa tercekik menanti gaji seterusnya bila gaji bulan sebelumnya dibayar terlalu awal.  Lagipun nampakya hari perayaan jatuh tidak lama selepas gaji diterima...



Eh... JPA Pencen belum keluarkan tarikh pembayaran pencen untuk tahun 2016, ya?

12 ulasan:

  1. Berbelanja dgn berhemah tahun 2016. Ready for price hike

    BalasPadam
  2. Alhamdulilah.. Yang penting ada gaji tiap2 bulan masuk dengan izinNya

    BalasPadam
  3. alhamdulila..terima kasih akak..kena pandai berbelanja kita ni..heheh

    BalasPadam
  4. Mampu menarik nafas lega kalau nak dibandingkan dengan tahun sebelum ni.

    BalasPadam
  5. selamat ptg kakcik
    wah dah kira gaji utk tahun dpn ke ni!!!
    apa pun syukur boleh mkn dan hidup walaupun tkde gaji hehe

    BalasPadam
  6. Buat apa bayar gaji awal jika ia cuma menyiksa untuk bulan berikutnya seperti lepas Raya Puasa hari tu, hampir 50 hari tanpa gaji dek terima gaji terlalu awal bulan sebelumnya..

    BalasPadam
  7. Ada juga eloknya bayar seperti biasa..dalam situasi sekarang ni kak..

    BalasPadam
  8. awal ka lambat ka kena sentiasa beringat dalam berbelanja..kan..

    BalasPadam
  9. Dapatkan dana di www.dananiaga2u.com/danacyber

    BalasPadam
  10. Saya tidak bekerja gomen.... awal ke lambat ker sama ajer. Kena sentiasa berjimat. hehehe

    BalasPadam
  11. Saya lagilah tak de gaji KC hihi....mengharap duit elaun laki.
    Kalau dia tak bagi, duk senyap jerlah postpone beli facial cleanser hihi.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.