Kawan-kawan kakcik

Rabu, 30 September 2015

Bila diri tidak lagi dipeduli ...

Nampak tak En Nyet tu?
Gambar ini dirakam oleh anakku Bangcik dari
tingkap bilik rumahku.

Bila diri tidak dipeduli
apa daya hendak dikatakan lagi
hanya mengadu pada Ilahi
kerana Dialah Yang Maha Mengetahui

12 ulasan:

  1. Tak peduli
    Diungkiti
    Disakiti....terima dgn senang hati
    Satu hari mereka akan mengerti
    Bila kita tiada lagi...

    BalasPadam
  2. As-salam kakcik..

    Tak mengapalah andai tiada yang peduli.. kita boleh buat hal sendiri dan masih sesekali ikut ambil peduli hal orang yang punya tempat di hati kita..

    BalasPadam
  3. Kekadang KC.....sesesuat keadaan yg berlaku tu, Allah sengaja nak beri ruang kpd kita supaya kita bertambah dekat denganNya.....

    BalasPadam
  4. Eh.....cik Nyet pun ada hati nak skodeng haha....

    BalasPadam
  5. kadang2 fikir elok org tak ambik peduli hal org tapi untuk yg tersayang kena ambik peduli juga

    BalasPadam
  6. cik nyet peduli kakcik kalu ada makanan tu hehehe

    BalasPadam
  7. Nyet tu mencari makanan agaknya.. ;)

    Moga kita semua kuat dan tabah hendakNYA.

    BalasPadam
  8. Salam mak...kadang-kadang SA terfikir jugak andai suatu hari nanti kita tidak lagi dipedulikan

    BalasPadam
  9. kak cik kat kampung ana kan siap masuk rumah lagi cik nyet dan abng nyet tu.. kena tutup tingkap klu tinggal sengsorang..hihi :)

    BalasPadam
  10. tinggi betul survival en Nyet ni... ada kawat duri pun boleh lepas

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.