Kawan-kawan kakcik

Khamis, 11 Jun 2015

Ke Pasir Gudang membawa diri...

Menginap di Hotel Selesa yang 'selesalah juga walau tidak dibekalkan wifi percuma'. InsyaAllah esok petang akan kembali ke rumah sendiri...

Bertemu dengan adik angkatku (sebelah kanan) dan
blogger Kisah Si Dairy (sebelah kiri). Kedua2nya aku kenali lebih 10 tahun yang lalu...

11 ulasan:

  1. Home sweet home kan kakcik :)
    Berjalan jauh macam mana pun, bergolek atas katil & bantal sendiri di rumah, itu lebih nyaman.

    BalasPadam
  2. Saya pernah stay situ dulu kak. Memang selesa...hihi

    BalasPadam
  3. walaupun tak dpat nak berbual lebih lama,tapi tetap rasa seronok jumpa dengan bonda...
    memang lama dah tak jumpa dengan bonda kan...hehehe

    BalasPadam
  4. membawak diri nun ke pasir gudang yek? best tuh.... kakcik dh abis pusing johor belum?

    BalasPadam
  5. Kat FB.. kite like.. dekat blog kite komen.. ;)

    BalasPadam
  6. Oo..tu ke blogger kisah si dairy tu..selalu jugak pi blog dia tapi tak pernah nampak muka..hehehhe

    BalasPadam
  7. WAHHH 10 TAHUND AH KENAI ...

    BalasPadam
  8. Betul tu kakcik
    Jln kemana2 makan angin..
    Sedap dirumah sendiri.....
    Saya juga jenis suka dirumah dari kemana2...

    BalasPadam
  9. Best ni jumpa rakan-rakan. Kadang-kadang tu (selalunya) kita cuma kenal melalui blog sahaja...tak pernah bersua muka pon!

    BalasPadam
  10. Bila saya lambat tinggal jejak di sini, jauh dah Kakcik berjalan dari rumah ya ~_^ Dah sampai Pasir Gudang rupanya, Kakcik. Buat apa pulak kat sana tu?

    BalasPadam
  11. lama kakcik bersahabat ye, kelakar pula ayat kat atas tu kak cik selesa lah juga tanpa wifi percuma ye hihi :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.