Kawan-kawan kakcik

Selasa, 26 Mei 2015

Ada juga yang tidak membayar tol...

Nanti YB Ahmad Maslan marah sebab tak boleh nak selenggara jalanraya, macam mana? Harapkan GST mana cukup!...

17 ulasan:

  1. memang ada pon jenis mcm tu..hehehe....dorg mmg berani amik risiko

    BalasPadam
  2. Orang yg bijak ambik kesempatan ni ada di mana2. Selalu tengok geng ambik kesempatan yang mengekori laju di belakang kereta ambulan, kereta bomba dan kereta VVIP. Malaysia tanah airku....

    BalasPadam
  3. nasib baik tak terjadi yang tak diingini..aduhai.. berapa sen je kot..

    BalasPadam
  4. Kakak pernah jumpa macam ini Kakcik. Kereta Singapore di Tol Air Hitam. Depan kereta kami juga. Tapi sayangnya kereta ke dua tak lepas bum palang jatuh kat atas kereta dia. Jem buat org marah...

    BalasPadam
  5. kalau terlanggar kereta depan kan menyusahkan orang

    BalasPadam
  6. aah pernh gk tgk kt tol AKLEH..sbr je la

    BalasPadam
  7. Terfikir sejenak....'selamat' ke perjalanan kita kalau tak bayar tol....kalau perjalanan ke tempat kerja...dikira ibadah ke kerja kita pada hari tu?Wallahualam.... :(




    Nak tahu ade diabetes ke tak?Jom cek kat sini:
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/05/tanda-tanda-diabetes-yang-anda-mesti.html

    BalasPadam
  8. Sedihnya dengar perangai orang negara ku...

    BalasPadam
  9. bila baca ni,, rasa geram yg amat !

    BalasPadam
  10. Dia fikir dia terlps pd hal cctv tu bleh detect trs ke jpj ;)

    BalasPadam
  11. Boleh buat gaya gitu.... Ini dah menyusahkan orang namanya. Buat terlanggar kereta di depan tu macamana? Memang spesies suka menyusahkan hidup orang macam ni tau...

    BalasPadam
  12. nk mudah je yek, berapa rm sgt lah pun... ikut lah peraturan

    BalasPadam
  13. Bertentang mate dgn AM d medan selera Putrajaye baru ni.. luarannye nmpk murah senyuman & tak sombong..
    eh... hehehe

    BalasPadam
  14. tu die ... berani betui kan

    BalasPadam
  15. Usahkan palang bertol kak cik... Pengalaman saya pun pernah kena masa mengajar dulu... Lepas scan jer kad kat barrier gate, tiba2 ada motor meluru masuk... Nasib baik palang tak sempat hempap kereta tau... hish, betul2 membahayakan tindakan mcm tu..

    BalasPadam
  16. Ada jugak org mcm ni.....Nak lepas tol sanggup ambik risiko kena batang tol hish..... manusia manusia...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.