Kawan-kawan kakcik

Khamis, 5 Mac 2015

Negara kita juga punya pemandangan yang indah...

...kenapa kalau ke luar negara, kita teruja merakamkan gambar pemandangan di sana sedangkan pemandangan di sini kita buat bena tak bena...



10 ulasan:

  1. cantik nyer mak...nyaman rase nyer biler tgk..

    BalasPadam
  2. Betul tu kak cik...
    dengan hamparan pokok2 yang menghijau dan langit yg membiru...
    owh, rindunya!

    BalasPadam
  3. kak saya peberet saya memang suka tgk awan...cantikkkkk

    BalasPadam
  4. subhanallah..betul tu kak cik...gambar akhir sekali cantik...subur dan sejuk mata memandang :-))

    BalasPadam
  5. betul tu, terutama views kat tepi rumah kita,
    views subuh dan senja.
    cantik gambar kkcik snap :)

    BalasPadam
  6. Kalau kita mencari keindahan ia sudah ada di depan mata. Kalau kita mencari pengalaman kita perlu banyak berjalan dan banyak bergaul...

    BalasPadam
  7. gambar akhir tu cantik..heheh..sebab yang keluar gambar akhir je..gambar memula tak keluar pun..:)

    BalasPadam
  8. cantik kakcik, cuma kadang kite je yg tak nk hargainyer...

    BalasPadam
  9. Biasanya apa yang kita selalu nampak, kita tak hargai sangat. Kakcik, pernah dulu masa baru kahwin, HD ajak saya piknik bawah pokok pisang. Nak gila kepala saya memikirkan apa yang seronok sangat piknik bawah pokok pisang nih!

    BalasPadam
  10. ini di shah alam berdekatan stadium melawati kan kakcik nur. biasanya guna highway depan bangunan MSU ni ke putrajaya.

    setuju negara kita masih banyak tempat yang cantik.
    kakcik nur esok saya bakal ke sebuah tempat yang cantik di dalam negara

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.