Kawan-kawan kakcik

Ahad, 18 Januari 2015

Menara Condong Teluk Intan yang berwarna-warni...

...berwarna-warni hanya di waktu malam dari cahaya lampu yang bertukar-tukar...

Di sebelah kiri itu ialah blogger Mamatisya
Model boroi...kehkehkeh...

Menyembunyikan kegemukan badanku
di belakang mereka

Mereka yang bertiga itu adalah rakan sekerja...

15 ulasan:

  1. saya pergi siang ja 2 tahun lepas...mlm xtry lagi

    BalasPadam
  2. berdekad lama dulu sampai kedaerah itu.Ikut kawan balik kampung.terpukau tgk menara condong .

    BalasPadam
  3. cantiknya menara condong di mlm hari...yan belum pi lagi menara ni...

    bestnya dapat jumpa teman blogger

    BalasPadam
  4. kaknoor belum pernah pergi menara condong ni, dulu2 masa kat malaysia, macam jauh je nak jalan, skrg ni dah duduk kat Brunei mmg lah tak terjalan lagi jauhhhh, untung kakcik dpt jalan sana sini

    BalasPadam
  5. seperti Kellie's Castle dan gua tempurung, menara condong ni dulu usang/hutan dan tak siapa kisah.

    bila generasi baru nampak ini semua boleh buat duit (produk pelancungan), maka diperindahkannya. maka keaslian asalnya sedikit hilang...

    BalasPadam
  6. Tak pernah sampai lagi ke sana.. biasa tengok dalam blog kengkawan.

    BalasPadam
  7. cantiknya warna warni mcm di vietnam pula ...bercalorful

    BalasPadam
  8. Cantik dan menarik Menara Condong itu. Mak Long belum pernah sampai lagi ke sana. Ada berapa tingkat menara tu Kakcik?

    Kalau di Itali terkenal dengan "The leaning tower of Pisa" kan. Di Malaysia pula Menara Condong Telok Intan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau dilihat dari luar, menara ini seolah-olah ada tujuh tingkat. Sebenarnya ia hanya 4 tingkat sahaja...

      Padam
  9. selain dari bentuknya yg menarik... kecondongan menara ni yg menjadikan dianya tarikan.... unik sekali... satu fenomena alam yg menguntungkan

    BalasPadam
  10. tq kak cik, promosi kampung halaman dan menara condong kesayangan kami :)

    BalasPadam
  11. suka singgah menara condongni.. teringat dulu2...

    BalasPadam
  12. wah...menara condong tak pernah sampai lagi. Insyaallah next time.

    Bro Eshamz halim pun rajin ke sini>

    Cantik rupanya waktu malam. Apa lagi yang ada disini kakcik?

    BalasPadam
  13. Cantiknya Menara Condong ni pada waktu malam. Serius Kakcik, saya belum pernah sampai ke mari lagi. Saya ni kan baru balik obersi gitu. Hahaha.... Ni kalau HD yang nampak, mesti ajak cuti-cuti Malaysia tak kiralah time cuti ke tidak. HD tu terlebih Malaysian sebenarnya berbanding saya ni yang lahir kat kampung nun di selatan sana!

    BalasPadam
  14. bangganya..! kg saya tu kak :)
    salam singgah dr blog mamatisya :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.