Kawan-kawan kakcik

Rabu, 3 Disember 2014

Assalamualaikum...apa khabar semua? ...

Mulakan hari anda dengan senyuman...
...kalau dah sedia, bolehlah kita bersiar-siar...
...pergi ke Menara Kuala Lumpur pun seronok juga,
tapi sayangnya saya kena tengok sahaja orang lain makan...
...berehat-rehat di rumah pun boleh juga...
...sebenarnya saya tak suka meniarap begini...
...bila ke mana-mana, ada sahaja orang yang sudi nak dukung saya, tapi saya
'keraskan badan' sebab saya tak kenal mereka... :)

19 ulasan:

  1. tgk gambar baby...jadi senyum sendiri...

    BalasPadam
  2. alahai anak comel..kalau auntie jumpa pun..auntie nak dukung jugak tau

    BalasPadam
  3. assalamualaikum
    singgah pagi
    hari ini anum baru masuk keja setelah 2 hari bercuti
    hehe

    BalasPadam
  4. Tengok senyumannya pun dah jadi terapi ceria buat kita nak mulakan kerja kakcik.
    Kalau selalu keluar N3 macam ini pun tak apa - kakak suka:)

    BalasPadam
  5. walau pegi restoren mana sekalipun...saya minum susu jugakkk..hihi

    BalasPadam
  6. hari ini kita jalan sama-sama sebab opah dukung saya... tahun depan tak perlulah... saya boleh jalan sendiri. opah ikut dari belakang...

    BalasPadam
  7. salam kenal kakcik...

    iryantyahamad.blogspot.com

    BalasPadam
  8. geramnya tengok dia.. ;)
    rindunya dengan bau baby.. sekarang saya bau baby besar jelah.. dak Nuha.. hehehe..

    BalasPadam
  9. Hari ni Opah dukung saya, insyaallah 18 tahun lagi saya akan dukung Opah pulak...

    BalasPadam
  10. khabar baikkkk :)

    ikut lebih ke muka mommy nya :)

    BalasPadam
  11. Budak comel macam ni mestilah nak kena hug selalu, kak. Semua pun geram!

    BalasPadam
  12. kak cik sihat ke? cucu ke? ops sori, sbb jarang masuk blog kak cik, sori sgttt~ idam nak anak laki nikak cik, tpi kalo dpt perempuan pun okay...

    BalasPadam
  13. assalams wbt kak cik, geram tgk cucu comel akak:):)

    BalasPadam
  14. wahh..comelnya cucu Kakcik..
    cucu sulong ye..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.