Kawan-kawan kakcik

Rabu, 26 November 2014

Tak tahu nak cerita apa dah...

Seronoknya kalau dapat bercuti tanpa fikirkan
apa-apa masalah juga pun...

17 ulasan:

  1. assalamualaikum
    selamat pagi
    bestnya holiday

    BalasPadam
  2. Perilah makan angin kakcik. Adik pun tengah cuti ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Makan angin pun nak kena ada fulus juga... ;-)

      Padam
  3. bestnya kak..
    akak cerita lah akak pergi mana..kat hotel mana..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini gambar lama sewaktu bercuti atas tajaan anak menantu ke Lexis Port Dickson. Sekarang ni duduk menghadap komputer kat rumah je... ;-)

      Padam
  4. bila suami cuti boleh ajak pi jalan2 dan bercuti kakcik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Esok En Suami akan ke Kuching lagi atas urusan kerja tapi kakcik tak ikut sebab sekejap je...

      Padam
  5. jln2 mana tuh kakcik.... selamat bercuti2an sambil melapangkan fikiran

    BalasPadam
  6. alaaaa..kakcik mmg anytime boleh gi bercuti!! hahahaha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau duit berkepuk bolehlah...

      Ini nak bercuti ke mana2 pun harapkan orang bawa...huhuhu...

      Padam
  7. asalam ni di mana kemas ceria putih bersih..ha cerita lah hal putih itu bersih hehehehe..kakcik lari ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wsalam...

      Di Lexis, Port Dickson. Kemas sebab belum di'lanyak' oleh anak2... :)

      Padam
  8. Kak, ni yang ada kolam renang dalam bilik tu ya? Saya dah berabad nak pergi asyik penuh je. Insya Allah, 13hb ni kalau ada rezeki baru dapat terjah. Siapa tak suka bercuti, kak... Hilang 'sengsara' dalam otak ni kalau pergi bercuti ^_^

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.