Kawan-kawan kakcik

Rabu, 29 Oktober 2014

Pesawat tanpa tingkap?...

...maksudnya, bukan pesawat itu tertutup terus seperti duduk dalam kotak yang tertutup rapat.  Sebaliknya, tingkap akan diganti dengan sesuatu seperti skrin terbuka yang membolehkan penumpang melihat keluar dengan jelas.  Dapat melihat awan, lautan dan daratan 'secara terbuka'.

Belum naik pun, aku sudah membayangkan rasa gayat, bagaimana pula sekiranya ia jadi kenyataan?  Tak dapat hendak dibayangkan! Untuk membaca tentangnya, sila klik DI SINI dan bayangkan anda sedang berada di atas pesawat tersebut... :)

Pesawat ini akan dilengkapkan dengan kemudahan internet.
Sama ada ia akan jadi kenyataan atau tidak,
sama-sama kita nantikan (kalau sempat)...

38 ulasan:

  1. Betul tu Kakcik. Rasanya jika saya dalam tu tak buat apa dah. Takut nak bergerak. Berjalan-jalan nak pergi ke tandas pun gayat rasanya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan? Mesti tak henti-henti berdoa 'cepatlah mendarat semula'... :)

      Padam
  2. Balasan
    1. Itulah...baru bayangkan pun dah rasa berdebar-debar je...

      Padam
  3. Balasan
    1. Harus juga...melainkan sebelum naik tu makan ubat tidur...bagi tidur sepanjang penerbangan! :)

      Padam
  4. ada nanti yg komplen panas sgt....dekat matahari...:)

    BalasPadam
  5. Sedangkan yg bertingkap kecik tu dah ngeri fikir yg bukan-bukan apa lagi kalau nampak luar luas terbentang lagilah kakak takut kakcik..

    BalasPadam
  6. Macam seiau jer Kak Cik....tak mau naik takut hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la kakcik kata, membayangkan saja dah kecut perut... :)

      Padam
  7. iskkk tak mgkin naiklah saya pesaat camni... takut... saya ni gayat orgnya.. hihi

    BalasPadam
  8. menarik nie kak chik.....boleh cuba hehehhehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau ada pilihan, kakcik tak akan cuba. Takut kering darah! :)

      Padam
  9. Takutnye.. silap2 hb terbang dengan orang2nya..

    BalasPadam
  10. tak nak lah cam ne.. tatut... duduk kat tepi engine pun dah seram..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak terbang la kita dah agaknya kan ?...

      Padam
  11. gayat pula tengok...baru tengok belum naik lagi

    BalasPadam
  12. Balasan
    1. Bawak hero 3 orang tu sekali, tau...dengan mommynya juga... :)

      Padam
  13. best juga..baru betul naik belon..hehe

    BalasPadam
  14. x sanggup kakcik, I gayat ssgt ! hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik pun dah tak remaja ni memang gayat dengan ketinggian... :)

      Padam
  15. hehhe..sekarang nak naik kapal terbang pon xberani

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takut memang takut, tapi dah takde pilihan, terpaksalah juga... :)

      Padam
  16. seramnyer kalau hujan ke petir ke guruh ke.. sekali angin ribut.. memang kecut perut woo..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.