Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 6 Jun 2014

Kalau kasih enggan kau terima...

...apa lagi yang kuterdaya
- harta ku tak punya
- simpanan langsung tiada
- rumah dari pinjaman yang belum dibayar sepenuhnya...

Maka kalau kau rasa kasihku hanya sia-sia -

pergilah kau ke mana sahaja
walau ke hujung dunia
aku takkan lagi bertanya
hanya kan kutitipkan namamu di dalam doa
agar kau bertemu dengan apa yang kau puja-puja...

14 ulasan:

  1. Macam ada yg tak beres aje? Semoga ia cuma lirik puisi yang tidak kena mengena dengan kehidupan Kakcik....
    Tapi andaikata ia benar, semoga ia adalah sebahagian kisah benci tapi rindu....

    BalasPadam
  2. Aminnnnn.....jari mencatatkan bahasa luka.

    BalasPadam
  3. Kak..sendu sgt bunyinya..bagaikan luka parah sekeping hati...sembuh namun meninggalkan parut...

    BalasPadam
  4. itulah ujian hidup, menguji ketabahan hamba-hamba NYA

    BalasPadam
  5. begitulah hidup..ada pasang surutnya..

    BalasPadam
  6. pergilah kau ke mana sahaja
    walau ke hujung dunia .

    Jangan gitu..
    nanti rindu susah nak kehujung dunia
    hikhikhik

    Harap2 ianya sebuah puisi
    bukan reality

    BalasPadam
  7. bukan realiti kan kak cik?mohon dijauhkan dari berpaling kasih..huhu

    BalasPadam
  8. dalam maksudnya tu kakcik..
    semoga baik2 saja ya kakcik :)

    BalasPadam
  9. assalamualaikum kakcik...nape sedih jer entri ni kak...

    BalasPadam
  10. harapnya yg baik2 saja ye kakcik..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com