Kawan-kawan kakcik

Selasa, 4 Februari 2014

Maharaja Lawak Mega - Mungkin Bocey lebih bagus...

...walaupun mereka mungkin tidak punya tarikan dari rupa paras tapi persembahan mereka mungkin lebih konsisten dari pasukan yang telah punya nama dan pengikut tersendiri...

Ada pasukan/peserta yang bagai dah kehilangan ilham dan menggunakan topik yang sama berulang-ulang.

Memilih Hairul Azreen sebagai artis undangan mereka di peringkat separuh akhir bagaikan satu bonus buat kumpulan Bocey.  Lawak mereka memang menjadi.

Kumpulan Shiro juga merupakan kumpulan kesukaanku.  Setiap minggu memang aku tertunggu-tunggu persembahan mereka.
Harap-harapnya juga Nabil tidak lagi membuat lawak bodoh dengan tujuan memalukan orang lain...

9 ulasan:

  1. tapi sangat tak suka dengan aksi bapuk oleh awie (bersama shiro) hari tu...

    BalasPadam
  2. suka lawak yang tak permainkan diri orang lain.Nak hentak,nak hentam diri sendiri buatlah kalau dah suka.Nabil out...bocey in.

    BalasPadam
  3. Bocey memang lawak kan Kak...suka juga dengan Shiro tapi persembahan dengan Awie hari tu agak kurang berkenan....

    BalasPadam
  4. Selalu tumpang rmh mak tgk ;) suka bocey juga. Idea baru sentiasa. Ada kesungguhan. Mmg tak suka persembahan nabil baru ni.

    BalasPadam
  5. Saya rasa lakonan Bocey dengan artis undangan adalah yang paling best dibandingkan dengan yang lain. Sepahtu walaupun Ebby Yus yang datang tapi memang hancus. Saya tak gelak langsung.

    BalasPadam
  6. 2-2 tb ske..tp mcm bocey je lgi best..shiro pon not bad..entah laaa

    BalasPadam
  7. yup suka bocey n shiro..memang best

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com