Kawan-kawan kakcik

Khamis, 6 Februari 2014

Ashraf Muslim - semoga mereka bahagia selamanya...

...tapi peliknya sesetengah dari kita lebih suka melihat keruntuhan daripada kebahagiaan orang lain...

27 ulasan:

  1. Semoga mereka kekal bahagia..... :D

    BalasPadam
  2. SWEET femly... ya semoga mereka berbahagia selamanya...

    BalasPadam
  3. yang penting famili kita pun bahagia :)

    BalasPadam
  4. dah dai mampu... kita doakan saja yg baik baik...
    dan mg rumahtangga kita pon aman damai bahhgia sampai jannah..amin

    BalasPadam
  5. Biarlah dia bahagia kan kak, tu yang pelik orang kita je yang nak meroyan tak sudah..

    BalasPadam
  6. alhamdulillah..a picture worth a thousand words..(^_^)

    BalasPadam
  7. kan...tu la pasal ma...
    pepun moga mereka kekal bahagia hingga ke syurga

    BalasPadam
  8. walaupun x minat ashraf muslim ni tp moga die bahgia di samping isteri2 tercinta :)

    BalasPadam
  9. Nama pun manusia kak. Qarin dalam diri sangat kuat. Itu pasal nak tengok keruntuhan orang lain sahaja.

    BalasPadam
  10. syukran...moga bahagia selamanya..insyallah..

    BalasPadam
  11. alhamdulillah... cuma mereka yang mengetahui cerita sebenarnya rasa terkilan sedikit....

    BalasPadam
  12. Bahagianya AM ye...muka bertiga nampak happy je..

    BalasPadam
  13. Doalah yang baik2 sahaja ye kakcik...cakap2 kita tu satu doa buat mereka.

    BalasPadam
  14. tulah, suka sgt jadik ckp benda tak elok..benda yg dah elok jangan diprovokasikan..biarkan mereka bahagia..

    BalasPadam
  15. kita juga doakan kebahagiaan mereka.. mereka memilih jalan itu sudah pasti telah dipertimbangkan baik dan buruknuya.. berbahagialah hendaknya dan moga ini membuka mata orang yang bermadu itu tak salah tapi orang yang nak melaksanakan itu kena betul...

    BalasPadam
  16. Mendoakan kebahagiaan itu kan lebih baik...

    BalasPadam
  17. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. umi supya ismail
      research officer tm rnd cyberjaya
      21 jalan s4/9g
      bbb

      jom kita derma agar mereka pun bahagia

      Padam
  18. Ada pulak yang sakit hati tengok sakinah tu mengandung..kesian dia..agaknya kalau dia mandul depa suka kot.

    BalasPadam
  19. "Kahwinlah kamu dua, tiga atau empat...jika kamu takut tak berlaku adil, cukuplah dengan satu" (Al-Nisa:3). Saya adalah salah seorang lelaki yang penakut itu.....

    BalasPadam
  20. saya hanya mampu tersenyum dan mengharapkan kebahagiaan itu milik saya juga...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com