Kawan-kawan kakcik

Selasa, 17 Disember 2013

Bertemu dengan blogger TITISAN NURANI...

Hjh Zakie Purvit - seorang wanita comel yang sangat ramah mesra.  Seorang ibu kepada 3 anak gadis yang comel dan santun seperti ibu mereka.   Suaminya juga sangat ramah tamah.   Pertemuan kami bagaikan pertemuan sahabat lama yang sudah saling mengenali.

Hidangan makan malam yang disajikan juga sangat enak dan mengenyangkan.   Alhamdulillah.

Terima kasih juga kepada blogger GADISBUNGA yang sudi mengambil mak dan ayah di hotel dan menghantar kami balik semula.

Semoga pertemuan ini bukanlah yang pertama dan terakhir...

39 ulasan:

  1. Alhamdulillah, bertemu juga wpun sekadar kunjungan singkat. Walaupun si puan rumah tak pernah expose wajah rupawan, atas sebab yang dia sahaja tahu.

    Agaknya kalu saya sesat ke Johor sinun, selisih bahu pun tak kenal. Hehehehe...

    Adakah itu kari ayam? Marbeles nampaknya!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya, kari ayam.

      Tapi kakcik sangat suka daging masak kicap yang sangat lembut dan sedap. :)

      Padam
    2. Oh daging masak kicap nya tersorok di hujung sana. Tak nampak.

      Padam
    3. sy pun hanya berpeluang melihat bayangan2 Kakzakie jer, hehe.. maaf kakcik, sy keterlupaan kehadiran kakcik di JB krn ada urusan lain.. errrr.. knp gB tak calling2 sy nih??

      Padam
  2. bonda yang jauh dah jumpa...ferd yang dkat belum lagi pernah jumpa kak zakie...seronok kan bonda...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dengan bonda dah berapa tahun tak jumpa, Ferd?...

      :)

      Padam
  3. wahhh jumpe kak zakie ker?? titisan nurani tu... lah awat dok blurr gambar low profile kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kerana tahu prinsip beliau, kakcik sengaja kaburkan wajahnya. :)

      Padam
  4. Wah! Seronoknya dapat jumpa di alam nyata....

    BalasPadam
  5. kak zakie mmg selalu samarkan wajahnya... seronok dapat jumpa rakan blogger

    BalasPadam
  6. Beruntung kakcik dapat jumpa Kak Zakie...alhamdulillah ukhwah di alam maya bertaut di alam nyata.

    BalasPadam
  7. Seronoknya Kakcik dapat berjumpa dengan Kak Zakie......:D

    BalasPadam
  8. Teringin juga nak jumpa kakzakie ni, kakcik seroja.. best betul makanan yg disediakan... mesti banyak yg dibualkan :)

    BalasPadam
  9. Akhirnya bertemu jugak dengan kak zakie kan..Saya ni pun belum berkesempatan jumpa lagi padahal sedara dia dan rumah parents saya satu taman je di batu pahat ni..Mudah-mudahan ada kesempatan kami akan berjumpa.

    BalasPadam
  10. seronok nyer..semoga ukhwah terus berkekalan..

    BalasPadam
  11. Salam Kakcik.seronok dapat jumpa sahabat blogger..apalagi dpt jumpa kakzakie yg low profile tu....:)

    BalasPadam
  12. Waahh seronok laa Kak Cik jumpa Kak Zakie.. yer.. bestnyaa.. :)

    BalasPadam
  13. wah seronoknyar kakcik dpt jumpa kak zakie

    BalasPadam
  14. bila la agaknya kami pula dpt berjumpa camni kan

    BalasPadam
  15. Teringin jugak nak bersua muka dgn KAKZAKIE ni...kakcik dah mendahului..Alhamdulillah...semoga ukhwah bertaut lebih rapat...

    BalasPadam
  16. seronoknya mak.... siap GB jemput dan antar tu... moga ikatan kamu semua berkekalan selamanya. hi kak zakie... eh, hajah zakie... hehehe

    BalasPadam
  17. Aduhai kakcik.. kakak tak tak terkata ni. Terlalu bahagia dpt bertemu dgn kakcik dan suami. Malam tadi nak tidur pun kami masih boleh senyum tanda terima kasih sudi berkunjung ke rumah kami.

    Maaf dari kami atas segala kekurangan. Moga bertemu lagi jika ada izin Allah.

    BalasPadam
  18. Bestnya. Teringin jugak nak jumpa kakak kakaku ini...

    BalasPadam
  19. pertemuan yg indah..pastinya.
    saya ni sekampung dgn kak zakie, tapi jumpa kat alam blog je..

    BalasPadam
  20. kempunan jugak nak tgk wajah kak zakie hehe

    BalasPadam
  21. bila kakcik nak datang rumah SA plak...boleh jamu ngan masakan orang negeri....

    BalasPadam
  22. saya pun tumpang seronok kakcik.. ;)

    BalasPadam
  23. assalamualaikum kakcik...wah seronoknya dpt jumpa teman2 blogger yer...:)

    BalasPadam
  24. Moga ukhwah terus terjalin. hehe kita pun tak pernah jumpa lagikan, tapi mcm kenal lama!

    BalasPadam
  25. waa bestnyer dapat jumpa kak zaki..teringi juga saya jumpa kak zaki n adik

    BalasPadam
  26. alhamdulillah semoga perhugungan kekal... bestnya kakchik jumpa kak zakie

    BalasPadam
  27. semoga ukhwah itu terjalin lbh erat ...

    BalasPadam
  28. owh kakcik jumpa blogger kak zakie...beatnya , semoga ikatan ukhuwah terus terjalin .

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.