Kawan-kawan kakcik

Rabu, 18 Disember 2013

Bertemu dengan blogger CITARASA RINDUAN...

Alhamdulillah.   Akhirnya kami bertemu juga...

Siti Ruhayu Ab Rahman,  ibu dan isteri yang gigih.   Menguruskan kedai makan di Felda Sg. Sayong, Kulai.

23 ulasan:

  1. Kak cik dalam quest menjejaki para blogger ya?

    BalasPadam
  2. alahai kakcik..mee tu sangat2 nampak sedap..

    BalasPadam
  3. bila nm02 nak masuk blog mak ni. hakhakhak

    BalasPadam
  4. dah ber-rinduan bila dah berjauhan ?

    BalasPadam
  5. Sambil2 JJCM sambil2 berjejak kasih baru yer...bertuah KC...

    BalasPadam
  6. Untungnya lah berbloq ni kan kakcik..singgah satu2 tmpt boleh roger2 dan berjumpa merapatkan lagi ukhwah.....

    BalasPadam
  7. Oh sempat singgah juga ye kakcik. Alhamdulillah... mesti Ayu happy..

    BalasPadam
  8. Bestnya Kakcik jumpa Ayu dapat le merasa air tangan Ayu...

    BalasPadam
  9. Rajin betul lah Kak Chik cari kawan blogger..

    BalasPadam
  10. seronoknyer kakcik... dana yg org johor pun lum kesempatan time balik johor jumpa ngn tokey kedai mkn nih...

    BalasPadam
  11. Inshaa-Allah...ade rezeki sy pun nak jumpa Ayu nanti Kakcik!

    BalasPadam
  12. Sedap saya tengok mee rebus tu kakcik seroja... best jumpa bolgger ni kan :)

    BalasPadam
  13. bagusnya akak rajin singgah jumpa kawan-kawan alam maya ni,,

    BalasPadam
  14. alhamdulillah..rezeki kakcik dan ayu...dapat jugak bersua muka.. :-) bila la rezeki saya pulak nak jumpa ayu ni....nak rasa mee rebus beliau...hehe

    BalasPadam
  15. pertama kali ke sini kakcik...seronok dapat jumpa rakan2 blogger ni kan..salam ukhwah dari ana..

    BalasPadam
  16. Gembiranya hati tak terkira...
    IzinNYa... bertemu kita...

    Mak yang peramah dan sentiasa mengeratkan hubungan maya ke dunia reality..

    berkali3 cubit pipi.. akhirnya percaya yang kedai kecil Ayu dikunjungi blogger Kakcik yang sentiasa mendapat sokongan dari suami tersayang..
    Buat Ayah.. terima kasih atas segalanya..

    kunjungan kalian sangat2 bermakna..

    MOga ada pertemuan ke2 hingga ke berikutnyaa

    BalasPadam
  17. ke mana saja ada kenal blogger..makin dekat dihati jika rajin menziarahi.. usaha kakcik dan suami sangat murni semoga jd contoh kpd semua.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com