Kawan-kawan kakcik

Isnin, 25 November 2013

Semoga aku boleh tersenyum dalam apa pun keadaan...

Hari pergi hari datang
kita mengharap kita merancang
namun mungkin yang diharap tak sama dengan apa yang datang
kanku cuba tersenyum walau hati galau dan walang...

24 ulasan:

  1. Senyum itu sedekah k.cik..
    Salam pagi yg ceria.....:-)

    BalasPadam
  2. In Shaa Allah Kak, semoga kita mampu tersenyum dalam apa juga keadaan... skema jer bunyi ekk :)

    BalasPadam
  3. Kakcik.. entry kita hampir sama.. 'senyum'..
    cuma saya tak sertakan gambar sekali.. ;)

    BalasPadam
  4. senyum pengubat segala duka... comey jew..

    BalasPadam
  5. Salam ISnin Kakcik, senyum kak senyum

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Kak Cik

    moga terus senyum untuk menceriakan keluarga dan sahabat semua

    BalasPadam
  7. senyum menutup kepedihan memberikan kegembiraan...

    BalasPadam
  8. insyaAllah, semoga akak sentiasa senyum.

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah, k.cik murah dgn senyuman.. tak macam saya, kedekut.

    BalasPadam
  10. Dalam seminggu dua nie, saya tak mampu sungguh nak senyum lebar, Kakcik.

    BalasPadam
  11. semoga kak cik lalui hari2 mendatang dengan penuh kegembiraan

    BalasPadam
  12. Walau kaco mcm ne pun hati, senyum jelah Kakcik. Tak perlu kata apa-apa. Yg ctknya, kite. Kan? heheheh!

    BalasPadam
  13. senyumlah...semoga akan terubat hati2 yg sedang gundah dan gelisah..

    BalasPadam
  14. Kalau tengok senyum kakcik yang terpapar kat sini.. memang tak tau la kalau kakcik tengah berhati walang.. nampak happy ja..

    BalasPadam
  15. insyallah... semoga kakcik kekal tersenyum walau dlm hati terluka...

    BalasPadam
  16. senyum seindah suria..
    yang membawa cahaya..

    senyumlah dari hati..
    dunia pon berseri..

    mak, senyumlah selalu..
    terserlah keayuanmu dalam kejelitaan tersembunyi dalam senyuman itu..

    *ikhlas dari hati*

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.