Kawan-kawan kakcik

Rabu, 16 Oktober 2013

Rabu - Kasihan memang kasihan...

...tapi kita tetap rakus membina kehidupan dan memacu pembangunan lalu keperluan mereka tidak kita pedulikan...

15 ulasan:

  1. teringat monyet jahat kat bali...

    BalasPadam
  2. ..rumah saya dah musnah..nak tumpang rumah manusia tak boleh..hu hu..mana nak pegi ni?

    BalasPadam
  3. Selain berperikemanusiaan, kita juga perlu berperikebinatangan...

    BalasPadam
  4. kat area rumah kawan saya pun sama kakcik.. takde tempat dah untuk monyet2 tu bergayutan..

    BalasPadam
  5. Dunia sekarang ni siapa cepat aje. Kalau kita tak buat, orang lain pulak buat ... huhu

    BalasPadam
  6. kesian pulak tengok...kawasan perumahan saya ada jugak monyet...tapi area sini banyak lagi pokok...

    BalasPadam
  7. dia datang kawasan perumahan sebab rumah diorang dah diambil..

    BalasPadam
  8. kadang2 tak terfikir pun ttg mereka nie

    BalasPadam
  9. gitulerkan akibat pembangunan.. rindu kat kampung halaman...

    BalasPadam
  10. Teringat monyet yg dibeka ms kat kg

    BalasPadam
  11. banyak kat kawasan rumah saya ni Kakcik..

    BalasPadam
  12. Di shah alam ni pun ada. Saya perhatikan pokok2 yg besar ada sikit. Selalu aksiden sebab melintas lebuhraya persekutuan tu.

    BalasPadam
  13. kesian jugak kat depa...habitat diceroboh..mana la depa nak tinggal..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com