Kawan-kawan kakcik

Rabu, 30 Oktober 2013

Hari ini hari Rabu...

...otak dah makin tepu
hendak bercerita makin tak tahu
bukan boleh nak lebih-lebih merapu
nanti orang nak baca pun naik berbulu...


Tayang gambar muka tak sudah...

32 ulasan:

  1. salam selamat pagi bonda....senyum sikit...hihihi

    BalasPadam
  2. Yang corak rimau tu apa? Selendang mayang? heheheh atau sweater time sojuk?

    BalasPadam
  3. x pelah berbulu pun =)
    hehehe
    selamat hari rabu =)

    BalasPadam
  4. ringkas dan padat. ok lah tu kak chik. (^_^)V

    BalasPadam
  5. kakchik...jgn ckp muka tak sudah. Allah bagi cukup sempurna, kakchik manis, menarik dan baik orgnya. kalau tak takkan abg bob sayang sgt?

    BalasPadam
  6. bagus juga idea ni.

    ambil satu hari Rabu buat entry WW, letak gambar blogger. hehe

    BalasPadam
  7. Hari Rabu janganlah sebu,
    esok Khamis lusa dah Jumaat,
    Hari Sabtu boleh merambu,
    Luruskan badan di hari Ahad.

    p/s : Isnin amek cuti tak? Selasa cuti tuuuu..

    Kakcik... kesihatan dah okey???

    BalasPadam
  8. Muka kakcik makin berseri dan bersihlah (jujur ni)..

    BalasPadam
  9. dalam pada otak tepu pun, kakcik masih boleh berseloka! hebat tu! :)

    BalasPadam
  10. Jeles tengok muka kakcik bersih aje...la ni saya lak tengah ada jerawat..he he..

    BalasPadam
  11. saya kalau otak tepu...mmg tak ber entri baru la jawabnya..

    BalasPadam
  12. Assalam Kakcik Seroja
    Ada kala.... memang begitu. Gagah-gagah buat posting, insyaAllah ada juga yang sudi melayan.

    BalasPadam
  13. kakcik....esok khamis..lusa jumaat..tulat sabtu..tobin ahad...

    BalasPadam
  14. W.apa pn tetap jadi peminat setia blog kakcik w.pn trkdg xsmpt nk tinggalkn komen.

    BalasPadam
  15. kak chik, kalau muka tak sudah maknanya tak da hidung ke mulut ke, mata ke..ni ada semua kan? he he.
    so ertinya muka sudah..(lawak2 lpas maghrib ! )..

    BalasPadam
  16. selamat hari rabu bonda :) dah nak masok khamis hihi

    BalasPadam
  17. hihi.. wajah keibuan mana kan jemu...

    BalasPadam
  18. wah wajah kakcik berseri dan nampak muda ler

    BalasPadam
  19. IM pun kekadangberasa begitu. Asyik-asyik tulis pasal ibu_suri aje. Agaknya ada yang dah jemu baca catatan im.

    Tapi itu saja yang IM boleh tulis. Dan semua itu adalah rakaman seluruh kehidupan sebenar IMyang akhirnya akan menjadi sebuah otobiografi...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.