Kawan-kawan kakcik

Rabu, 23 Oktober 2013

Berbaloikah hasil dengan usaha yang dilakukan?...

Agaknya iklan yang manakah di tiang ini akan cepat menarik perhatian.  Bukan sekadar perhatian, tapi mudah juga untuk di baca...

24 ulasan:

  1. selalu tak ambik kisah pun dengan iklan2 macam tu kak chik...

    BalasPadam
  2. pening nak fikir....mesti orang tamo tengok iklan macam tu kan bonda,,,

    BalasPadam
  3. Iklan kenalah lain dari yang lain, baru le orang tertoleh dan terpandang.. kalau dah macam tu tunggu majlis bandaran datang buang le jawabnya.. tapi jgn terkejut kalau ada iklan dah 10 thn lebih tertepek kt situ he he

    BalasPadam
  4. mendongak ke langit kalo nak amik no telefon!

    BalasPadam
  5. memang tak baca la kalau tinggi melangit

    BalasPadam
  6. yg terdesak je kot yg akn baca semua tu bonda hihi

    BalasPadam
  7. Salam kakcik,
    Betullah tu, saya pun baru terfikir..
    Camener boleh sampai macam tu skali?...

    BalasPadam
  8. haha..bersusun.. kalau jem sempat la nak baca semua kan..

    BalasPadam
  9. hihi..
    bersungguh2 tampal smp ke puncak tu..
    selalu nengok ckit je..xterpandang pon walau sesaat..

    *salam kenal*

    BalasPadam
  10. semakin tinggi depa tampal, semakin banyak jadi sampah nya.
    kerja betul la nak panjat bagi tanggal.
    kalau orang majlis yang pi panjat, mungkin ada yang terkorban.

    BalasPadam
  11. saja je nk buat deko tuh kakcik heheheh

    BalasPadam
  12. nampak seni...
    lebih kemas daripada ditampal merata-rata

    BalasPadam
  13. Kelakar je diorang ni kan...sapa lak nak tengok satu2..

    BalasPadam
  14. Tu dia aihhh... punya tinggi...
    Ada ke nak baca? :D

    BalasPadam
  15. iklan yang atas sekali mungkinn dia bajet hantu galah akan baca..hahah

    BalasPadam
  16. kalau nampak pun mesti tak baca kakcik..alasan sebab tak sempat nak membaca..biasanya notis2 begini banyak terdapat di tepi2 traffic lights dan simpang...mmg tak sempat nak tengok..agak-agak pejalan kaki mesti dapat baca kot.... :-)

    BalasPadam
  17. Byknye...xsemoat nk baca pown....

    Psss...selamat ptg kak chik...maaf la...dh ptg bru dpt jengah....

    BalasPadam
  18. macam-macam perangai manusia yer...

    BalasPadam
  19. Iklan sama, nombor je berbeza ;) tampal kat lori kan senang :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com