Kawan-kawan kakcik

Isnin, 9 September 2013

Pertemuan di majlis perkahwinan. ..

8/9/2013 - Ahad.
Memenuhi undangan majlis perkahwinan anak lelaki Tuan Haji Hamzah Al-Lavendari.  Pada Sabtu 7/9/2013, suami mengalami 'lutut terkunci' dan kami rasakan mungkin kami tak dapat ke rumah Pakngah Hamzah.   Tapi bila Allah mengizinkan, tiada yang tidak boleh terjadi.

Membuat catatan melalui NoteII ini menyebabkan kakcik jadi tak pandai hendak meletakkan pautan blog kawan-kawan...

Kakcik sampai bersama Azie, En. Suami dan Bangcik
Bersama Tuan Rumah - Hj. Hamzah Al-Lavendari

Bersama blogger Ibuintan dan RKA (Abi Al-Baihaqi) dan isteri beliau.

Bersama Duda Idaman Malaya (DIM) - Abil Fikri Ahmad
Bersama blogger Yunus Badawi (YB) dan isteri beliau

Azie, Kakcik, Dato' LF, Abil, YB dan IdaNyanyiSunyi


27 ulasan:

  1. wah..jumpa ramai blogger ya Kak Cik..mesti seronok

    BalasPadam
  2. Mesti seronok bila ramai rakan2 blogger yang kakak jumpa kan....

    BalasPadam
  3. Bestnya kak chik dpt bersama sahabat maya

    BalasPadam
  4. Oh... dah dapat menantu lagi Pak Ngah..
    Mesti meriah bila jumpa teman blogger dalam majlis blogger juga..

    BalasPadam
  5. mak...
    sebenarnya sy tak tau pun majlis nih...kecik hati sy...
    kalau laa sy dijemput, mesti saya datang...tp apakan daya....

    BalasPadam
    Balasan
    1. akak terlepas pandang dlm open wall kka agaknya.. pakngah ada jemput kt situ..

      Padam
  6. mak... raut wajah yang kat sepital tu mmg sebiji mak! sungguh!

    BalasPadam
  7. Seronok kakcik sambil menjamu selera sambil dapat berjumpa dgn bloggers....selamat pengantin baru buat anak Tuan Al-Lavendari...

    BalasPadam
  8. wah..seronoknya jumpa blogger ye bonda...

    BalasPadam
  9. Seronok ke Majlis gitu tambahan pula dapat jumpa bloggers2 lain..

    BalasPadam
  10. kitorg terlambat.. x dpt nk posing2 dgn mak jugak.. ouhh..DIM pon ada skali tuh..

    BalasPadam
  11. jumpa blogger bestnye..selalu maya jee now dpt jumpe in a real mst xterkata kn ;)

    BalasPadam
  12. seronoknya kak cik dapat peluang berkumpul dan berjumpa blogger2 hebat...

    BalasPadam
  13. bestnya kumpul ramai2 kan.. blogger tanak buat jamuan lagi ke..? hehehe

    BalasPadam
  14. Memang seronok dapat jumpa ramai rakan2 blogger termasuk yg tak pernah jumpa sebelum ini seperti Kakcik

    BalasPadam
  15. Macam mana Aina boleh lupa!

    Padahal tak ada apa2 aktiviti pun semalam...sob..sob...

    BalasPadam
  16. bstnyer kakcik, dpt jmpa ngn ramai retis2 blogger.... terutama tuh duda idaman tuh...

    BalasPadam
  17. saya je yang tertinggal ketapi....

    takpe... gambar mak selalu di hati.... muahhh... LeBiU tauu...

    BalasPadam
  18. Alhamdulillah majlis berjalan dengan sempurna.. ;)

    BalasPadam
  19. assalamualaikum kakcik...seronoknya dpt jumpa sesama teman blogger...;)

    BalasPadam
  20. kakcik, maaf banyak2 sebab tak dapat berlama-lamaan dan maaf juga sebab tak berkesempatan nak ajak kakcik dan suami singgah ke rumah saya yg cuma selang beberapa lorong dari rumah tnhj al-lavendari tu... kami terpaksa beredar awal...ada urusan lain yang perlu dipenuhi...

    ramai lagi yang datang rupanya...hmmm

    BalasPadam
  21. saya gembira dan terperanjat juga kerana kakcik hadir juga walaupun pada mulanya kata tak dapat hadir ..

    tapi saya sedih gambar saya kecik dan tersorok je dalam kelam .. huhu.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.