Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 30 Ogos 2013

Satu ketika dulu...

Mereka adalah anak-anak kecil yang tahunya meminta-minta.  Sekarang mereka sudah remaja dan hanyak juga yang mereka minta...
Yang paling kiri itu ialah Mr Sepet dan yang paling besar itu ialah Bangcik.

22 ulasan:

  1. Anak2 skrg kakcik. Mungkin ibubapa skrg ramai bekerjaya berbanding zaman ibubapa yg dahulu. Lihat apa yg ibubapa ada dia pun berani meminta :)

    BalasPadam
  2. ni gambar thn bile nih kakcik... selagi mereka belum bekerja n belum berkahwin mmg tanggungjwb kite utk beri apa yg mereka mintak kan kakcik...maklum mereka lum keje lg cumenya tak mcm kite dulu2 nk mintak apa2 kt mak pak pun tkt

    BalasPadam
  3. selagi kita mampu memberi...tak sampai hati pula kan.
    teringat kata kata anak...bila kita kaya....kalau minta apa apa mesti dengan kata kata ini.

    BalasPadam
  4. cepatnya masa berlalu,kan...terasa anak2 masih kecil..kita ingin membelai2 mereka..hakikatnya mereka dah dewasa..ada kehidupan sendiri..

    BalasPadam
  5. la...comel2x semuanya kakchik.Berapa tahun lepas punya gambar ni

    BalasPadam
  6. kenangna terindah... mesti rindu kan?

    BalasPadam
  7. masa berlalu tanpa kita duga kan bonda...

    BalasPadam
  8. 7 orang ker anak Kakcik? Seronoknya. Meriah.

    BalasPadam
  9. suka tengok gambar lama2 mengimbau kenangan...

    BalasPadam
  10. hehehe rasa macam sekejap je msa tu kan kakcik... done sedekah nuffnang pagi jumaat ni !

    BalasPadam
  11. ouh budak sepet itu sgt comel..
    kak iyra winduuuuu adik sepet..
    lama x gadoh~

    BalasPadam
  12. depa tengok gambar ni mesti masing2 senyum malu..hhhaha/..

    BalasPadam
  13. teringat zaman kita kecik2 dulu... happy jew.. kiki

    BalasPadam
  14. alolo...semua comel2...anak2 sekarang kakcik, hidup dah senang....apa yang mereka nak pasti dipenuhi....

    BalasPadam
  15. WALAU byk cabaran tapi seronokkan beranak kecil!

    BalasPadam
  16. seronok bila tengok mereka dah besar panjang sekarang kan kakcik?

    BalasPadam
  17. seronok kakcik anak dah besar2... mesti rindu zaman mereka kecil2kan kakcik...

    BalasPadam
  18. kalau teringatkan zaman kecik² mesti sernok... tak kira besar kecik, selagi ada mak .. selagi tu lah nak manja mintak itu ini.. dah besar selalu mintak mak masak sedap² jer..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.