Kawan-kawan kakcik

Khamis, 1 Ogos 2013

Jam 12.50 pagi 23 Ramadhan 1434H...

Suasana di Baitullah yang kakcik rakam dari siaran langsung di TV Al Hijrah bersamaan jam 5.50 pagi waktu Malaysia.

Rindunya hanya Allah juga Yang Mengetahui...

18 ulasan:

  1. saya biasa tgk solat terawih kat sana jam 3 pagi...sambil2 masak utk sahur..

    BalasPadam
  2. Insha Allah mak... ade jodoh nya akan kesana lagi kan... ;)

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum
    Salam ramadhan ke 23
    singgah sini pagi ni :)

    BalasPadam
  4. Semoga sya pun dpt kesana satu hari nanti...

    BalasPadam
  5. salam..selamat pagi mak.
    insyaAllah ada rezeki mesti mak sampai ke sana lagi

    BalasPadam
  6. Salam KakCik...

    Dah lama tak singgah blog saya. Rindu nak tengok kak chik berkata2..Hehehe

    Salam ramadhan ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik minta maaf sebab kakcik mmg x brkesempatan nak singgah di rumah kawan2....:(

      Padam
  7. assalamualaikum kakcik...seronoknya kalau dpt ke sana...:)

    BalasPadam
  8. salam kakcik,

    ati pun dah mula berdoa dan pasang niat utk dapat ke Mekah

    kata ustazah, kalau kita pasang niat dan berdoa insyaAllah di permudahkan
    jalan ke sana.

    BalasPadam
  9. mengharap ramadan thn dpn sy akn berada di sn..aminnnn

    BalasPadam
  10. Semoga 1 ari nanti dpt pergi cner. Insyaallah...

    BalasPadam
  11. salam bonda..mengimpikan untuk ke sana...bila agaknya nak dijemput..

    BalasPadam
  12. Bila dah pergi.. teringin lagi nak pergi.. apatah lagi yang belum pergi kan kakcik.. ;)

    BalasPadam
  13. Seronoknyaa tengok.. teringin nak pergi lagi.. rindu sgt ngan Kaabah..

    BalasPadam
  14. bertuahnyer sapa yang pernah ke sana kakcik !

    BalasPadam
  15. rindu jugak nak ke sana....

    BalasPadam
  16. belum lagi ke sana....Insya-Allah satu hari nanti........

    BalasPadam
  17. asalam kakcik..tu ler ...nekcik selalu tunggu siaran ni...bila hati terasa rindu!! tapi tak dapat lah hari hari sbb lewat sangat!! takut tak bangun sahur lah pulak!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com