Kawan-kawan kakcik

Selasa, 23 Julai 2013

14 Ramadhan. ..

Alhamdulillah.   Kita masih diberi peluang untuk berpuasa di bulan yang mulia ini.  Berpuasa dalam erti kata sebenar-benar puasa. InsyaAllah.

Bulan di dada langit kelihatan sangat cantik malam dan pagi tadi. ..

19 ulasan:

  1. assalamualaikum
    singgah pagi di sini :)

    BalasPadam
  2. salam 14ramadhan kakcik, mmg cantik bulan mlm td... sampai ke pg td nk pg keje pun nampak bulan yg penuh lg terang tuh

    BalasPadam
  3. Dah 2 malam, bulan begitu penuh dan cantik bersinar, kan?

    BalasPadam
  4. pagi tadi kat simpang rumah, tengok bulan nampak cantik dan terang.. nak amik gambar lupa pulak tak bawak cik Nikon tu.. :(

    BalasPadam
  5. betul lah kakcik...2 mlm ni bulan sgt bersinar..pg td masa lepas sahur pun saya dok intai2 bulan yg cantik tu..nak snap gambar..takut pulak nak kuar rumah pagi2 tu....

    BalasPadam
  6. malam semalam..dan malam ni..bulan mengambang...menyinari alam..

    BalasPadam
  7. saya pun peraan bulan terang la malam tadi.siap buka pintu lagi.hehhe

    BalasPadam
  8. subhanallah..cantiknya bulan pagi tadi..razin bula2 kata belon..hehe..

    BalasPadam
  9. mlm td tak smpt dh nk jenguk ke tingkap mak...kalo tak mmg suka sgt tgk bulan mengambang..cantik sgguh

    BalasPadam
  10. nampak gak bulan malam tadi cantik bersinar.. :)

    BalasPadam
  11. ye kak, saya pun perasan bulan yang sangat cantik malam tadi dan pagi tadi

    BalasPadam
  12. betul tu kak.. saya pun tengok.. memang sangat cantik.. pagi tadi pun sama.. tapi macam ada maksud tersendiri je.. hummm

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah. Tapi puasa saya kali ni..err..2 kali saya mengamuk sejak start puasa ni..jadi..err..heheh..

    BalasPadam
  14. Salam KakCIk... kalau beli ketam waktu bulan penuh, bulat, besar dan cantik ini, mesti ketam nya kembong dan gomokz kan...

    BalasPadam
  15. Kita pon nampak bulan tu semalam

    BalasPadam
  16. tak sempat nak pandang ke langit mak. lepas buka terus sebok kejar anak. hehehe

    BalasPadam
  17. kejap je dah separuh bulan kita puasa kan kak..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com