Kawan-kawan kakcik

Khamis, 6 Jun 2013

Maknanya apa?...

...bila kita diberikan sesuatu (yang mungkin berharga juga), kemudian dibekalkan sekali dengan kata-kata 'pergi main jauh-jauh' ?  Terasa hati tak?

Andai disuruh 'main jauh-jauh' ke sini berkali-kali, InsyaAllah
aku tidak akan menolaknya.

30 ulasan:

  1. Salam kakcik..

    pastinya terasa hati.. dan pastinya amat mahu untuk ke sana lagi..

    BalasPadam
  2. harus la terasa mak..kalau bebudak boleh la dicakap gitu, kalau yang dah besar2 macam kita ni, sensitip dengarnye... :)
    ~kalau ke situ, saya pon tak menolak mak..

    BalasPadam
  3. benar kak.. kalau di halau sekalipun ke sana.. sudah pasti REDHA.. :D

    BalasPadam
  4. salam mak..kalau diucap pada anak2 muda mungkin lain terasanya..ini pada mak..agak2lah kan..x patut..x patut..

    BalasPadam
  5. orang tu tak pandai bergurau agaknya...

    BalasPadam
  6. Mestilah terasa hati kakcik.
    Tapi betullah kalau main macam kat gambar tu semua org nak...

    BalasPadam
  7. mungkin dia cuma bergurau..cuma tak kena pada tempatnya kan..

    BalasPadam
  8. mmm....main jauh2 dr tempat ni???lain mcm jekkk bunyinya....

    BalasPadam
  9. kalau jauh smpi ke mekah...sy pon nk ikut ;-)

    salam isra ' mi'raj

    BalasPadam
  10. kalu ngn nada bergurau kwn2 dana tak terasa, tp kalu ngn org yg tak kenal mmg lah terasa gk

    BalasPadam
  11. ye betul...kalau ke situ jgn ditolak.. :)

    BalasPadam
  12. kalau for kids, ok lagi. kalau bergurau dgn kita pun ok lagi. tp kalau serious itu mmg tak ok..

    BalasPadam
  13. akn tersa hati...bila dpt g sini..insyallah..

    BalasPadam
  14. Saya doakan k.cik akan ke sana lagi... Amin.

    BalasPadam
  15. Kalau dia cakap sambil gelak2 tanda melawak, tak terasa la. Tapi kalau cakap serius, itu tanda tak mo kawan.

    Semoga Kakcik dapat ke sana lagi, amin.

    BalasPadam
  16. KALAU ORG YG LEBIH MUDA BRKATA BEGITU MESTILAH AMAT TERASA HATI.......

    BalasPadam
  17. Boleh dikatakan sesiapa yang pernah ke sana akan berkata mau pergi lagi dan lagi.

    Giliran IM ntah bila agaknya...

    BalasPadam
  18. budak2 boleh la kita buat gitu..hehe

    BalasPadam
  19. pergi main jauh2? kalau dengan kawan2 rapat tak le terasa.. sabar kak cik..

    BalasPadam
  20. terasa jauh di hati mak.. kalo bg seringgit dan suh main jauh2 pon boleh sentap.. huhuhuhu..

    lama x berborak.. nnt saya tumpang bermanja ye..

    BalasPadam
  21. Akannterasa juga..kata kata seorang nenek,, bila.

    ",... Peristiwa besar akan berlaku sebulan dari tarikh jejak kaki ke Bumi Mlaysia...memang benar telahan itu.....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.