Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 7 Jun 2013

Kian cepat masa berlalu...

... yang pasti kian singkat usia yang tinggal ...

Bersimpuh di Baitullah dengan doa dan harapan ianya bukanlah
untuk kali yang terakhir.  Kenapa tiada senyuman? Hanya Allah
Yang Maha Mengetahui apa sebenarnya yang ada di hati...

24 ulasan:

  1. insya-Allah kakchik. pagi Jumaat yang mulia ini, doa saya semoga saya dan kakchik yang berkeinginan nak ke sana semula...dipanggilNya untuk menjadi tetamu Haji pulak. Amin...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aminnnnnn...

      Terima kasih Anim. :)

      Padam
  2. salam bonda,insyallah,mane tau stu hari nanti akan jadi tetamu Allah lagi..

    BalasPadam
  3. insya allah, ada rezeki boleh pergi lagi. doakan juga saya ye kakcik. bestnyaaa.

    BalasPadam
  4. amin..semoga kita dapat kesana lagi dan lagi dan lagi..

    BalasPadam
  5. Satu pengalaman yg menyeronokkan, bila le ada peluang ke sana.

    BalasPadam
  6. Hanya dia lebih mengetahui...Aina doakan semoga Kacik dapat pi lagi sana, murah rezeki hendaknya.

    BalasPadam
  7. berpeluang sampai kat tanah suci adalah pengalaman yg berharga... doakan sy pulak yer..

    BalasPadam
  8. moga kita semua kuat dan sihat dalam mengharungi kehidupan seharian.. amin..

    BalasPadam
  9. niat baik pasti akan dibalas dengan kebaikan... In Shaa Allah... :D

    BalasPadam
  10. Bila khusyuk dan tawadhuk bibir sudah tidak mampu tersenyum Kakcik. Allah mendengar walau hati yg berbicara...

    BalasPadam
  11. Semoga Allah jemput kita untuk jadi tetamunya..
    kata ustaz nak buat haji/umrah atas jemputan Allah.. itu la walau duit banyak/duduk dekat tak tentu boleh buat.

    BalasPadam
  12. alhamdulillah akak dah pun menjejaknyee

    BalasPadam
  13. itulah harapan semua..dpt kembali lg ke sn

    BalasPadam
  14. Insya Allah Kakcik.. Insya Allah.

    BalasPadam
  15. MAK...







    dah sampaikan hajat saya jugak tak?

    BalasPadam
  16. betul tu kak. dulu ms sy kecik kecik nak tunggu ujung tahun punya la berkurun. skrg x payah tgu. pejam celik pejam celik dah ujung tahun..

    BalasPadam
  17. assalam kakcik,

    tak dapat dibayangkan perasaan yang indah berada di sana kan..?kakcik mesti rindu ni...kann..kan...

    BalasPadam
  18. InsyaAllah kak..Saya selalu kata pd diri..PASTI saya akan kesana juga nnt...

    BalasPadam
  19. berat dada menanggung perasaan itu mak.. sangat terpancar di wajahmu.. Ya Allah, limpahkan lah rahmatMu buat wanita ini.. wanita yg sudi berkongsi secebis kasih syg dengan ku.. wanita yang ku panggil Mak.. sematkanlah kasih sayang kami selama2 nya di hati kami.. InsyaAllah..

    BalasPadam
  20. Seronoknya... tiap kali melihat gambar2 kwn2 yg pernah ke sana terasa sedih dihati ini... kerana hati ini turut ingin ke sana

    BalasPadam
  21. Semoga SA sampai di sana suatu hari nanti...amin...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.