Kawan-kawan kakcik

Isnin, 10 Jun 2013

Hati ini kian rapuh...

bagai semalu yang pantang tersentuh

v

v

v

v

v

menguncup


v

v

v

v

v

terkatup


maka untuk seketika...

biarkanlah hati ini...

mencari kekuatannya

Bukan mudah mengenali diri bila hati berperang sendiri


42 ulasan:

  1. As-Salam kakcik..Bertabah yer kak...Allah memberi yg termampu utk kakcik tanggung...

    BalasPadam
  2. mak.... tidoq mimpikan GB ke tu? hehehe~

    BalasPadam
  3. Setiap dugaan ada hikmahnya....selamat hari isnin kak :D

    BalasPadam
  4. salam kakcik.kata2 yg penuh makna.tabah dan berdoalah

    BalasPadam
  5. Sedih jer ni kakchik. Bertabahlah. Mungkin ada hikmah disebaliknya.

    BalasPadam
  6. Ada kala bila diri dipanjat usia anak-anak pula kian membesar kakak pun akan rasa seperti ini Kakcik...

    BalasPadam
  7. Poetic sungguh kakcik....insyaallah semuga Allah temukan kekuatan diri

    BalasPadam
  8. Moga kakcik kuat dan sabar dalam mengharungi hari-hari yang mendatang.

    BalasPadam
  9. innallaha ma 'ana...kuatkan hati kak chik.Allah ada bersama..moga Allah berikan kesabaran,kekuatan dalam menempuh segala mehnah.amin.

    BalasPadam
  10. assalam kakcik..makin meningkat usia ..makin cepat tersentuh hati..macam tu la acik

    BalasPadam
  11. mak..biasalah tu..hati orang2 yang dah byk pengalaman ni mmg sensitif sikit..sabar ye..

    BalasPadam
  12. Kekuatan itu dah ada kakcik moga org sekeliling akan memberikan sokongan.

    BalasPadam
  13. Salam kakcik..

    semoga hati yang rapuh akan berganti dengan kebahagiaan yang berpanjangan hendaknya, insyaAllah..

    BalasPadam
  14. Bila dah makin berumuq makchaq pun selalu rasa up and down ni..

    BalasPadam
  15. Dlm gambar tu, kakcik betul2 tidur ke, atau berlakon tidur? hehehe

    BalasPadam
  16. kakcik ku sayang.. jgn putus berdoa.. itu je yg kita ada dan menguat semangat dalam diri kita ni.. :)

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum,
    Semoga kuat kakcik

    setiap perkara mesti ada jalan penyelesaiannya.

    BalasPadam
  18. berjuang melawan perasaan negatif dlm diri...hanya diri kita sendiri yg mampu melakukannya...

    BalasPadam
  19. muhasabah diri... tabahlah hati

    BalasPadam
  20. ada rezeki nnti blh pegi lagi....

    BalasPadam
  21. Kdg kita perlukan masa bersendirian utk mencari kekuatan diri.
    Moga kakcik menemuinya..

    BalasPadam
  22. moga kakcik temui apa yg dicari :)

    BalasPadam
  23. hanya yang empunya diri mengetahuinyer..
    apapun harap diberikan kekuatanlah hendaknyer...

    BalasPadam
  24. semakin banyak ujian mendatang semakin kuat kita kakcik..InsyaAllah..

    BalasPadam
  25. kakcik......dalam makna tu....makcik tak pasti apa...but whatever......moga yang keruh kembali jernih

    BalasPadam
  26. Doakan yang terbaik untuk Kak Chik ye....

    BalasPadam
  27. Ya Allah.. kurniakanlah nikmat ketenangan yang sejati buat kakakku kakcik..

    BalasPadam
  28. Semoga Kakcik tabah menghadapi apa jua dugaan yg mendatang, amin.

    BalasPadam
  29. kekadang semalu itu menguncup bukan sebab sentuhan manusia. cuma sentuhan angin yang sepoi-sepoi.

    itu tandanya Tuhan sayang pada kita kerana bila hati tersentuh, kita akan mula mencari penawarnya... TUHAN...

    BalasPadam
  30. As salam kakcik,

    Rindunya dgn blog kakcik ni... rindu juga dgn kakcik... w/pun kita tak pernah jumpa tp hati rasa dekat & sayang... Hati perempuan mmg sgt sgt rapuh... sb kita mmg Allah jdkan berhati lembut... semoga ketenangan yg dicari kunjung tiba dgn zikir & solat... insya'Allah... xoxoxoxo

    BalasPadam
  31. berzikir di kala keseorangan lebih mendamaikankan KC..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.