Kawan-kawan kakcik

Selasa, 16 April 2013

Lantak engkau oranglah...

...kalau itu yang kau percaya, berpeganglah dengan kepercayaanmu. Hanya jangan sampai nanti, kepercayaan itu yang menjerumuskan dirimu ke sesal yang tidak berkesudahan...

BS : Akak, mana boleh teropong guna kamera
Kakak : bolehlah adik... Kamera ni boleh zoom tau!

23 ulasan:

  1. kat mana tu kakcik? bukit belacan ke?

    BalasPadam
  2. Hehe.. Boleh pulak teropong pakai kemera ye.

    BalasPadam
  3. hehe.. da jadi model rasmi blog mak neh.. hamboi...

    BalasPadam
  4. assalamualaikum kakcik....wah main teropong2 yer...;)

    BalasPadam
  5. apaaaa agaknya diorang teropong tu ekkk?

    BalasPadam
  6. skodeng ape tu adik oiii... hehehe

    BalasPadam
  7. terlajak kata/perbuatan dah tak boleh gostan....dalam tu makna tersirat

    BalasPadam
  8. setuju kakcik...tapi zaman sekarang tak boleh percaya orang 100% ...nanti jiwa merana juga

    BalasPadam
  9. TEropong pe tu dak sepet? Ikan kelah ke?

    Lantak pi lah Kakcik. Die nak percaya ke...nak ikut terjun bangunan ke...lantak die. Huuu

    BalasPadam
  10. ammvoiii mak topong jugak erk..,eHHHke

    BalasPadam
  11. bermakna kata2 tu kak ;)

    amboiii sesi menembak ke tuu !

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum Kak Cik

    pandai kakak guna kan kemudahan

    BalasPadam
  13. Itu la, nak percaya pun kena betoi dulu kepercayaan tu. Kan.

    BalasPadam
  14. penyekodeng dan yang disekodeng.

    hai mak!!! :D

    BalasPadam
  15. Hehehe.. teropong ank mandi :)

    BalasPadam
  16. kita dikurniakan akal fikiran untuk fikir yg terbaikkan !

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.