Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 27 April 2013

Di sini lagi...

...perlu apa rasa bersalah kalau kita tidak mengganggu ketenteraman orang lain walaupun orang lain itu berdenyut-denyut hatinya melihat kita, kan? lalalala...

Petang semalam


Pagi ini

12 ulasan:

  1. hihi, orang nak berdenyut-denyut melihat kita, biarlah. janji kita tak berdenyut tengok dia..heheh...
    ~selamat pagi mak :)~

    BalasPadam
  2. Jauuh nuu kakcik.......tengok bendera ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dari bilik ni tak ada nampak bendera pun, Nekcik. :)

      Padam
  3. Siapalah yg berdenyut-denyut hatinya tu kakcik?

    BalasPadam
  4. setuju .. biarkanlah orang itu kepanasan melihat kebahagiaan kita.

    BalasPadam
  5. Tak masuk pulau ke?jom mlm ni ke queensbay:)

    BalasPadam
  6. berani kerana benar,kan kakcik...asalkan kita tak buat salah,pedulikan pandangan org2 yg ada PHD tu

    BalasPadam
  7. Eeh kak chik disini lagi....rajinnye bertandang ke sini....mesti ada urusan penting ya...rietta bru smlm trun sbrg jaya, nonton oblivion....hehehe...

    Psss..ehhh men tiup tiuo kelopak dia?mesti bestkan, xtaw plak rietta mcm mna....

    BalasPadam
  8. biarlah dia nak denyut sorang2 kakcik,
    nice travel

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.