Kawan-kawan kakcik

Selasa, 12 Februari 2013

Air itu milik Allah...

Manusia hanya boleh merancang begitu begini, tapi kuasa Allah tiada siapa dapat mengatasi...






En. Suami yang terpaksa melayan 'kegilaan' isterinya.

 

17 ulasan:

  1. tasik mana tu kakcik...tenang dan damai...

    BalasPadam
  2. Cuba lempar batu kat tasik tu,,,dah lama agaknya tenangg

    BalasPadam
  3. Blogg juga milik siapa? Pinjam sementara ada jari untuk komen,,huu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iya, blog ini mungkin akan sepi tidak lama lagi... :(

      Padam
  4. Hak milik Allah ...kena diurus tadbir dgn baik...itu amanah Allah...bukan buat macam harta sendiri...kan Kakcik? :)

    BalasPadam
  5. Kuasa Allah juga memberi kita kekuatan jasmani dan kedamaian rohani dalam mengisi pasca hidup ini.

    Masih beruntung kerana punyai suami yang setia seperti juga IM yang punyai isteri... menemani...

    BalasPadam
  6. kita tahu ianya milik Allah..tapi seringnya kita lupa ia sekadar pinjaman......

    BalasPadam
  7. milik allah yang sungguh cantik bila kak cik abadikan dalam gambar

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum Kak Cik

    bab air ni saya dah tak bayar bil selama 3 bln...
    baru bulan ni cuma bayar RM1.45 sahaja

    BalasPadam
  9. Semua pun pinjaman... cantik ciptaan Allah. Tenang..

    BalasPadam
  10. manusia yang menyalahgunakan kuasa.....padahal ini semua pinjaman dari yang maha esa...

    BalasPadam
  11. Pemandangan yang mendamaikan. Ya, semuanya milik Allah yang dipertanggungjawabkan ke atas kita utk menjaganya..

    BalasPadam
  12. Tenangnya nampak air kat situ...mendamaikan:)

    BalasPadam
  13. Indahnya pemandangan tu...tenang....

    BalasPadam
  14. cantik..
    apb dapat pergi ke tempat2 begini..
    terasa tenang dan damai..

    BalasPadam
  15. cantik kannn Empangan Sungai Tua tu!!

    BalasPadam
  16. CANTIKNYA..INDAHNYA CIPTAAN YANG ESA..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.