Kawan-kawan kakcik

Ahad, 20 Januari 2013

Tenang atau sesak...

... masing-masing ada kekurangan dan kelebihannya.

Jalan kampung di Klang, Selangor.


Lebuhraya Kesas.

9 ulasan:

  1. Tentula suasana kg k.cik....
    Tp klau x de pilihan....trpaksa redah gak....
    Jln kg plak bias la.....2 lane...klau depn ada lori panjang...adoiii...tu yg maleh tu....huhuhu....

    BalasPadam
  2. Damainya melihat jalan yg lengang begini..untungnya klu selalu ke tempat kerja menempuh jalan tak sibuk....

    BalasPadam
  3. kampung sekarang pun dah sesak kakchik.banyak kereta kat jalan. kat sg petani ni, satu rumah 3 kereta dah perkara biasa. so, 5 kereta parking dlm porch tu bukan luarbiasa. saya je tak macam depa...

    BalasPadam
  4. kak noor suka tenang tulah sampai terpelanting kat brunei ni yg tenang dan damai heeee

    BalasPadam
  5. suka jalan yg tenang kat kg2,tp bila kat bandar..sesak..nafas pun sama sesak..

    BalasPadam
  6. kelebihan lebuhraya Kesas tu banyak lorong ..

    BalasPadam
  7. cantiknya pemandangan.. (lari dari tajuk ke ni??)

    BalasPadam
  8. Biarla yg tenang kak...tenang aje semasa drive sempat jugak nk berangan2...hahaha

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.