Kawan-kawan kakcik

Khamis, 31 Januari 2013

Shila Amzah - mungkin lain ceritanya kalau dia 'bukan sesiapa'...

... tapi ibubapa ada hak terhadap anak-anak mereka. Tanpa ibubapa pun, anak itu sama sekali tidak akan menjadi sesiapa dengan izin Yang Maha Esa ...

39 ulasan:

  1. Ibu bapa mana yang tak ingin memberi yang terbaik buat anaknya kan
    ma...cheqna dah private..kalau ma sudi mehla alamat emel mama...nanti cheqna invite mama =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Emel mama : kakcikseroja@gmail.com

      Jangan lupa jemput mama tau. :)

      Padam
  2. mungkin ada sebab kenapa dihalang...sharnaaz pun sabar2 la...

    BalasPadam
  3. mcm mana tu....dah dihalang tetap juga nak merisik

    BalasPadam
  4. pasangan yg hot dgn cerita2 kurang enak..

    BalasPadam
  5. semoga mereka jumpa jln penyelesaian..

    BalasPadam
  6. shila amzah tengah naik skrg ni..
    maybe salah faham tu..org muda2 gitu ler kan kakcik

    BalasPadam
  7. tina mmg tak berapa berkenan dgn sharnaz tu sb katanya baran, ada sebablah tu kenapa org tua tak bagi tu

    BalasPadam
  8. SERIUS..sy pn x brapa bekenan dgn shahnaz ni..x tau knp

    BalasPadam
  9. Orang muda kalu buat begini pada orang tua, esok dia tua anak dia pulak buat kat dia....

    BalasPadam
  10. moga segalanya akan berakhir dengan terbaik...

    BalasPadam
  11. Buat anak anak pandai buat, berani tanggung, jangan nyesal esok esok..tak guna lagi,

    BalasPadam
  12. KY tak tahu apa kes ni..belum baca berita huburan lagi 2 3 hari ni..

    BalasPadam
  13. kalau sy jd mak ayah dia pun sy berat hati
    sbb si lelaki nampak mmc 'ego' sgt bagi statement kat media

    BalasPadam
  14. Sharnaz dah kemaruk bercinta. Dia fikir, lebih afdhal dia kahwin. ND Lala fikir, lepas anaknya kahwin, dia dah tak ada hak ke atas anaknya, mahupun career sebab suaminya lebih berhak. Sayangnya bila career dan income anak terhenti, mungkin. Dia kan pengurus Shila kan? Mungkin kalau Shila bukan penyanyi yang berjaya seperti sekarang, laju jer pinangan tu di sambut, mungkin?

    BalasPadam
  15. Moga tak terkena sdeara mara ansk beranak, kita, aminn bismika niat makan beras yang halal moga hati jadi putih.makan gandum putih hati mungkin putih,,,

    BalasPadam
  16. As salam..

    Hmm..tu la..terlajak perahu boleh diundur..terlajak kata badan binasa..kan dah tak sedap kalau nak jadi menantu lepas nie..

    BalasPadam
  17. ohh ini kisahnya... kalo kawin tak direstu tu macam tak best je.. harap2 ada jalan penyelesaian yg terbaik buat mereka..

    BalasPadam
  18. entah la kakcik..saya tak ikuti dan tak peduli dgn cerita artis ni...

    BalasPadam
  19. hummm.... hanya mereka yang mengetahui perkara dan situasi sebenar.. humm

    BalasPadam
  20. Ibu-bapa dia mesti ada sebab tersendiri..

    BalasPadam
  21. Tu la terlalu banyak cerita sebelum kawin masalah juga..harap blh selesai dengan baik

    BalasPadam
  22. Mna ada parent nk hancurkn anak2...shila msih tnggungjwb ayah dia..hubungn ngn ibubapa x kn putus..ngn kekasih bila2 bole putus..x kenan gak kt sharnaz hihi

    BalasPadam
  23. kalau saya pun tak bagi la anak saya dekat lelaki macam ni..awal2 dah nampak keras kepala.silap2 anak saya ditangan kan nya..tak moh...

    BalasPadam
  24. tentulah ayahnya nak yg terbaik buat anaknya.. kalau sharnaaz betul2 mahukan shila.. tunjukkanlah kesungguhan dengan sedikit kesabaran..

    BalasPadam
  25. setuju ngan kata2 kak hanis ..
    hurmmm sharnaaz kan memang terkenal dengan ketidak sabaran dia ekeke ;) soo shila kena paham as well as shila family ! ...

    BalasPadam
  26. dak Shila tu kena buat keputusan yang terbaik bagi diri dan keluarga dia.. agar takde yang makan hati kemudian hari..
    biar kecewa sekarang dari kecewa kemudian hari tapi kalau itu jodoh dia.. moga dia kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. ;)

    BalasPadam
  27. Setiap org ada pandangan tersendiri. Anaknya tengah mencipta nama di luar negara jadi mungkin bapanya ingin memebri laluan kepada kerjaya anak dulu kot.

    BalasPadam
  28. Bila seorg ayah telah bersuara.....seperti ada yg tidak kena ttg hubungan itu...

    BalasPadam
  29. Saya pun seram tgk sikap sharnaz tu..semcm je bila jwap soalan kat media....mcm tak hormat org pun ada gak..
    Mm entah la kannn

    BalasPadam
  30. kalu shila x terkenal..sharnaz pun x nak..kan?

    BalasPadam
  31. As-Salam kak cik..
    :)

    betul kata kak cik..

    ibubapa ada hak terhadap anak..

    *dayah cuma harap mereka selesaikan la baik baik..
    jangan sampai ada kes kawen lari dah...

    BalasPadam
  32. makin pelik dah kisah cinta shila ngan shanaz ni... apa pun moga segara reda...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com