Kawan-kawan kakcik

Isnin, 28 Januari 2013

Saya bukan artis...

Jadi ada saya kisah kalau orang tengok saya pakai baju yang sama setiap hari.

Sekejap lagi saya bersama mak dan ayah akan hantar Angah ke hotel, kemudian kami akan balik semula ke Kuala Lumpur. Doakan perjalanan kami dirahmati Allah, ya.

Rakaman di lebuhraya sewaktu kami dalam perjalanan ke Johor semalam


Saya di Danga Beach, Johor

20 ulasan:

  1. semoga semuanya selamat...asal pakai bj dah okeylah tuu walau baju sama setiap hari..hihii

    BalasPadam
  2. Semoga selamat pergi dan sampai yer Kak cik..

    BalasPadam
  3. assalam k.cik..ala biar le.jnji kita suka..hihihi

    BalasPadam
  4. Semua org ada baju feberet...pakai yg tu shj selagi boleh pakai yg penting bersih..anak2 sy pn sm...klu baju rumah tu kira jd mcm uniform...asyik2 pakai baju tu...kdg tu larat la tegur...kdg tu biar ka saja...assl kan bahagia....hihi

    BalasPadam
  5. alamak...apsal jadi johot...hehehe..
    ape nak kisah orang cakap...janti kite suke bonda..
    psssttt..kemsalam kak cha kat sebelah tu...mables klu dapat jumpe

    BalasPadam
  6. kaknoor pun sama gak kakcik bila dah suka baju tu mmg kejab2 pakai kejab2 pakai orang lain apa peduli?? heeee

    BalasPadam
  7. kalau selesa..sy pun repeat pakai gak mak.. :)

    BalasPadam
  8. Salam.. baju sama tak pe, tapi kena cuci la kan.. kalau tak bau masyem pulak he he

    BalasPadam
  9. Salam Kak Cik..
    semoga selamat tiba ke destinasi (^_~)

    BalasPadam
  10. Laaa...kakcik kat jb ke semalam...sy pun ada kat jb..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Agaknya Faizie tak terbaca status Kakcik di FB dan juga di entri. Kakcik ada sebut nak turun Johor. Tu yang terlepas dating. Hehehehe.

      Baca di blog Ayu CR, Kakcik pun tak sempat jumpa Ayu juga.

      Padam
  11. Alaaaa nak oii. Makcik Azie ni pun selalu dok buat gak, pakai baju sama 2,3 hari.

    BalasPadam
  12. Bukan org tanya pun kalau kita tukar baju setiap hari ... huhu

    Pergi JB highway nampak clear tu. Balik hari ni harus jam sebab org KL ramai yg balik hari ni.

    BalasPadam
  13. Saya pun selalu ulang2 pakai baju yang sama. Asal selesa, biarlah. Orang yang sakit mata tu, ada dia tolong beli baju saya? Tidak. :)

    BalasPadam
  14. mulut org,kak cik...ada ja salah yg dicari...
    saya pun jenis tak kisah pakai baju yg sama beratus kali...selagi muat dan tak koyak..

    BalasPadam
  15. ta kisah asalkan kita rasa selesa.....

    BalasPadam
  16. salam..

    dulu masa muda tak suka pakai baju sama. sekarang dah tua belambak baju tak boleh pakai. kena ejas-ejas..dah nyesal... sekarang belajar pakai baju sama je sampai lunyai baju -baju lama tu.....hoho...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.