Kawan-kawan kakcik

Selasa, 1 Januari 2013

Sang bangau meraikan kedatangan tahun 2013 di tangki kumbahan...

Ianya tidak pernah terjadi. Tiba-tiba sahaja tangki kumbahan berhadapan rumahku diserbu oleh sekawanan burung putih (kukira bangau) di awal pagi 1 Januari 2013. Apakah sudah tiada tempat lain untuk mereka pergi? Atau ianya adalah sindiran kepada manusia yang sangat suka bersukaria di tempat yang tak sepatutnya?...







20 ulasan:

  1. meriah sungguh mereka berterbangan.....

    BalasPadam
  2. Pelik juga ;) Slmt tahun baru kak chik

    BalasPadam
  3. yelah kak .. pelik

    hurmmmm x der yg pelik kan ..tahun baru .. citarasa bangau baru koot ekeke

    tapi ada benarnya kata2 kakcik tuu

    selamat tahun baru kakak ! ;)

    BalasPadam
  4. Tempat lain manusia dah ceroboh kut...itu ler port yg paling aman!Selamat tahun baru kakcik!

    BalasPadam
  5. Selamat Tahun Baru akak..citarasa baru bangau di tahun baru kak..

    BalasPadam
  6. assalamulaikum kak cik, smoga sihat2 selalu ya aminn

    BalasPadam
  7. rumah mak kat KL pun bersebelahan loji.. hari2 dpt tgok "big bird" kata abg aqil :)

    BalasPadam
  8. as-salam selamat tahun baru ;)
    take care

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum Kak Cik

    kumpulan bangau tu dah buat temujanji untuk sambut tahun baru di kawasan kumbahan tu...he he

    moga 2013 lebih menceriakan lagi

    BalasPadam
  10. ramainya burung tu...dulu2 bangau hinggap kat belakang kerbau ja..:)

    BalasPadam
  11. sbb tulah agaknya bangau haram dimakan ...makan benda2 kotor kot.....

    BalasPadam
  12. Nak celebrate malam2.. padang dah penuh.. tu yg bangau2 tu hinggap kat situ..

    BalasPadam
  13. Happy 2013... Happy & healthy sokmo2..!!

    BalasPadam
  14. oh saya suka statement kakcik yang satu itu.. "sindiran kepada manusia...."

    selamat tahun baru kakcik.. semoga tahun baru 2013 ni menjanjikan yang terbaik untuk kakcik sekeluarga.

    BalasPadam
  15. betul la kan kakcik macam satu teguran

    selamat tahun baru kakcik :)

    BalasPadam
  16. banyaknya........happy new year kak cik!

    BalasPadam
  17. pics tak keluar. selalu tgk burung putih ni kat paya. masa kat kampung la.

    BalasPadam
  18. cari makanan tak tu kak cik?? lapar sangat agaknya

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.