Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 18 Januari 2013

Aku suka JOZAN tapi aku sudah mula minat JAMBU...

... siapa pun yang menang, yang dapat hadiah adalah mereka.  Aku tak dapat apa-apa pun.  Aku juga tidak pernah dan tidak akan 'mengundi' mereka.  Kena beringat juga kerana terlebih ketawa boleh mematikan hati.

Siapa yang menang nanti, beringatlah semasa 'ada', kerana langit tidak sentiasa cerah...



39 ulasan:

  1. jambu best ye kak?Tak tengok pun MLM tahun ni..ada tengok sekali je kat youtube lawak jozan..

    BalasPadam
  2. saya pun dah mula minat jambu MLM kali ni, mereka lebih menyerlah, tp undian peminat nampaknya tetap kepada Jozan.

    BalasPadam
  3. Jarang sngt tgk....ada la 3 kali kut.....
    Sape pun yg mnang...sy x kisah.....hehe....

    BalasPadam
  4. minat jozan walaupun nyampah dgn gedix zizan..

    BalasPadam
  5. walaupun n3 pendek tapi penuh dgn maksud yg amat mendalam...
    Saya langsung tak minat maharaja lawak ni kak....hehehe...

    BalasPadam
  6. tak tengok pun thn ni... huhuhuhu....

    BalasPadam
  7. assalamualaikum kakcik...mama jarang pula tengok...:)

    BalasPadam
  8. xde astro kakcik, nak tgk kat youtube xsempat pula hihi

    BalasPadam
  9. duk nampak jambu menyerlah kali neh.. jozan mungkin terpaksa mengalah sbb Johan takde....

    BalasPadam
  10. haahlaa kak cik... kayna pun da mula minat kak jambu... si yuss tuuu mmg comel comel... hahahaha... suka biler dia jadi duyung.. maybe sebab zizan sorang pun, and johan takde. johan lagi kadang kelakar.. sebab dia boleh ajuk suara org.

    BalasPadam
  11. Salam Kak Cik..
    nisah suke tengok tapi tak pernah mengundi. cume harapkan Jozan je menang (^_~)

    BalasPadam
  12. dah final eyhh.... kite tumpang tengok boleh...
    kat rumah x langgan... ehheee...

    BalasPadam
  13. Kak final maharaja lawak hari ni ke? Saya pun tak pernah undi sesiapa dan tak kisah sapa menang pun cuma saya lebih tertarik dengan lawak saywho..Walaupun dari indonesia tapi saya rasa lawak dia tu lawak intelek, hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saywho 'cepat menangkap' suasana persekitaran. Tahniah buat mereka. :)

      Padam
  14. hehe cinta sudah beralih arah ye kakchik ... :)

    BalasPadam
  15. Saya dari dulu minat Jambu...kalau ada rezeki, tak ke mana ^_^

    BalasPadam
  16. Dgr citer anak2 jer..kata Jozan selalu lawak...saya tak tgk pun...tak langgan astro warna....

    BalasPadam
  17. Makchaq kalau nak tengok ni kena pi kedai mamak, kat rumah tak dak.. tak pun tunggu bila keluaq kat youtube..

    BalasPadam
  18. em ade dgr2 jugak cakap jambu pun bez tapi tetp layn jozan..hehe..

    BalasPadam
  19. JOZAN TANPA JOHAN ENTAH APA2...SORRY TERCAPS LOCK..SAMBIL2 BUAT KERJA NI :)

    BalasPadam
  20. maybe Jambu menang kot...jozan dah selalu menang. Lagipun Jambu bagus ape, selalu buat lawak lain dari yang lain..
    tapi undian peminat yg menentukan..kita tengok je sapa yang menang..

    BalasPadam
  21. saya kadang2 je tgk kak cik..tp mmg jambu nmpk menyerlah skrg ni

    BalasPadam
  22. rumah kami xdak astro mak... dh decide xmo pasang astro. :p

    BalasPadam
  23. Wahhh..Kak cik pun tengok MLM....saya pun suka dua dua kumpulan ni....tapi rasanya kali ni rezeki JAMBU...HEHEHHE....

    BalasPadam
  24. Saya tumpang baca kat blog saja pasai takdak estro :D

    BalasPadam
  25. Salam manis buat Kakcik,

    Rumah Ummi ade astro tapi tak subscribe astro warna, nak tengok kat u tube tak sempat..apapun tahniah kepada yang menang, Ummi minat osbon sebab abon suka berpantun..hehe

    BalasPadam
  26. Tahniah Jozan! Yang lainpun best..

    BalasPadam
  27. Jozan menang mlm td...tp jambu pun bes gak mlm td...cuma rezeki tak berpihak pd mereka

    BalasPadam
  28. suka Zizan :)

    rezeki tak berpihak kepada jambu. diorg best malam tadi. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.