Kawan-kawan kakcik

Selasa, 25 Disember 2012

TV3, tolonglah sensitif sikit...

Kalau iya pun meraikan Krismas, ambil beratlah sama tatacara berpakaian pengacara anda! Ingat rancangan yang disiarkan di awal pagi itu tiada yang menonton ke? Kalau tiada penonton buat apa nak buat siaran, kan?

Nak pakai sendat ketat pun agak-agaklah...

47 ulasan:

  1. Saya tak tgk siaran tu Kakcik. Dah macam tak pakai apa2. Makin ditegur dan dikritik makin menjadi2 diorang ni.

    BalasPadam
  2. hurmm saya tgk time siapa tuuu pengacara lelaki tuu aje .. lepas tuu boring !
    saya tutup ahahha
    sib baik x tgk .. kalau tgk harus jugak koot buat entry macam akak nie

    dah rupe ayam belanda ! .... kalau lawoo rupe aishwarya rai .. ok gak , pakai lahh molek sikit , awak tuu ISLAM kannn ! ;)

    BalasPadam
  3. aduh yaiiii akak paling2 tak suka tengok orang pakai yg sendat ketat gini, mmg perhatian ke la in kalau terjumpa secara depan2 patut lah akak miss tengok tv3 tadi oklah tak rugi pun kalau sekdar menontaon yg tak gemo di lihat ni...

    BalasPadam
  4. Ya Allah..malu...heran..dia tak malu ker ??

    BalasPadam
  5. Cuba tanya anak lelaki, ada stim tak, penerbit tiada anak lelaki, tiada ayah tiada sedara lelaki,tv untk wanita shj

    BalasPadam
  6. syukurlah saya tak tengok..
    lagipun tv3 ni banyak yang menjengkelkan..
    padanlah host favourite saya
    nurul dah resign

    BalasPadam
  7. mmmmmm...nampaknya beliau masih belum mendapat hidayah...tak ada rasa takut dan malu denganNya. jangan jadi kat diri kita sudah

    BalasPadam
  8. la pakai suar ke tu? dah macam naked pun ye, eiii
    kita yg nengok plak malu

    BalasPadam
  9. hari cuti..tiada pengawasan agaknya

    BalasPadam
  10. Lama x tgk tv awal pgi..buka pun kul 7 tv9 hihi...

    Segan jek kn pki cmtu huhu

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum Kak Cik

    kita dikrismaskannya....

    BalasPadam
  12. sesekali jer tengok tv3... selalunya pagi2 tengok tv9 atau tv1.

    Rasanya dia tersilap costume kot... hihihi

    BalasPadam
  13. Yupp.. malu je tengok, bukan je ketat sendat tp jarang mcm kulit bawang.l

    Senditif la sikit pd penonton kecil kannn..

    BalasPadam
  14. Kalau sebut TV sx nanti marah pulak, TV TIGA SUKU. Lagi marah,,agaknya..

    BalasPadam
  15. Budaya pakai seluar sendat in makin menular.

    Masa IM buat kutipan GAZA di uptown bandar Perda juga IM tersermpak dengan wanita bertudung labuh tapi memakai seluar sendat sebegitu.

    IM geleng kepala juga. Tapi tak heranlah sebab suaminya berseluar pendek je.

    Apa pun suami memainkan perana utama!

    BalasPadam
  16. da mcm x pakai seluar gamaknya...!
    nmpk segala bentuk kaki....

    BalasPadam
  17. patut lah orang panggil tv3 suku..hehehhe

    BalasPadam
  18. erm.. tV3 sekarang dah hilang serinya ..
    (^_~)

    BalasPadam
  19. Tak tgk pun kakcik.. anak2 concour tv tgk cartoon..

    BalasPadam
  20. tights yang ketat sangat tuh..kalau pakai baju panjang sikit okay jugak

    BalasPadam
  21. ya Allah....ketatnyaaaaaa.....

    BalasPadam
  22. tak tengok.... tapi lawat sini... emmang ketat...

    BalasPadam
  23. Salam kakcik..ntah le...baiklah nekcik tengok KBSW..mmg sememangnya kafir!! tapi kekadang tertengok cerita indon kalau
    menganggu mata..slalunya dia shadowkan!

    BalasPadam
  24. sukar nak diulas,
    orang yang dah maju katakan,
    maju maju juga , arahan agama kena ikut,
    rezeki biar berkat.

    BalasPadam
  25. nsekali pandang memang macam tak beralas... huhu sabar je lah

    BalasPadam
  26. Wahhh..cuci mata saya ni kakcik..hehehehe

    BalasPadam
  27. dah macam peha lembu dah tu.hahaha

    BalasPadam
  28. Pagi2 sekarang eynda lebih suka tengok channel 119 atau 114... pernah jumpa pengacara ni depan mata... memang kat luar pun dia suka pakai legging gini... jadikan teladan utk kita dah le... semoga dia dapat hidayah dari Allah satu hari nanti...

    BalasPadam
  29. ingatkan sy ngan kakak sy je yang komplen..itu la nampak macam tak pakai seluar kan

    BalasPadam
  30. salam kenal kakchik, la...chek ingat budak pompuan tu tak pakai seluaq...!!!eee

    BalasPadam
  31. eeee tak alu..ampak ontot iyer hehehe...

    BalasPadam
  32. assalamualaikum kakcik...mmg betul la pakai la sopan sikit kalau dah ketat tu dah mcm apa jer kan..:)

    BalasPadam
  33. jarang dah tengok tv3..sekali sekala saja

    BalasPadam
  34. hehe..terbaca komen kat atas..macam ubi keledek..hehe...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com