Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 8 Disember 2012

Kuala Lumpur ada keindahannya...

Di sebalik hiruk pikuknya, tetap ada pemandangan yang boleh mendamaikan pandangan...







17 ulasan:

  1. a`aa/..memang cantik
    dari tingkap rumah kakchik ke?
    morning:D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dari tinglap tingkat 12 sebuah bangunan pejabat. :)

      Padam
  2. Awan yg ada pun cantik kakcik. Bangunan memanglah gah sebab bandaraya.

    BalasPadam
  3. Kuala Lumpur memang cantik kak chik tapi jangan jem je hilang cantik

    BalasPadam
  4. rajin sgt kakcik tukar background blok akak, blh tlg bg rujukan sikit x, saya pn nk gak tukar2 selera.....hehe

    BalasPadam
  5. Cantiknya pemandangan di kl..lebih2 lagi melihatkn masih menyuburnya kehijauan pokok2 yg menyapa ketenangan..

    BalasPadam
  6. sampai bila la ya kehijauan itu dpt dikekalkan...hmmmm

    BalasPadam
  7. Suka tgk kl dr highway jln tun razak ke ampang!

    BalasPadam
  8. Asal disulami tumbuhan menghijau, insya-Allah masih menyenangkan mata dan hati..

    BalasPadam
  9. kalau tak, tak ramai la yang nak dok di kl..

    BalasPadam
  10. indah juga sebenarnya kl ni ye.. banyak juga kehijauan yang dikekalkan..

    BalasPadam
  11. Kalau ada hijau2 ....rasa tenang je kepala ....

    BalasPadam
  12. assalamualaikum kakcik....mmg menarik kalau dpt lihat dr atas kan...:)

    BalasPadam
  13. slm..betul tu Kakcik..cantik la gmbo yg skali tu..tapi dimana yekkk

    BalasPadam
  14. salamn kak .. betul tuu
    tapi ramai cakap , kalau boleh x nak duk KL huhu

    BalasPadam
  15. Kakcik..keindahan ciptaan Allah ada di mana mana kan...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com