Kawan-kawan kakcik

Ahad, 30 Disember 2012

Jalan-jalan di Pulau Pinang...

Cuaca di Pulau Pinang pada waktu ini adalah sangat panas...

Terima kasih kepada MakcikKantin dan Zie Marziah (serta suami mereka) yang melayan kami dengan sangat baik dan memberikan layanan sepanas cuaca di Pulau Pinang. Tidak terasa yang sebenarnya kita baru berjumpa buat pertama kali. Bagaikan bertemu kawan lama yang banyak benda hendak dicerita...













23 ulasan:

  1. emmm kalau pi penang tak sah beli jeruk tu kak cik, terliur tgk jeruk salak tu ;)

    BalasPadam
  2. wah jeruk... terliur la pepagi ni kakchik


    yg bawah skali tu buah pala ke kakchik?

    BalasPadam
  3. Byk lg tempat menarik...alang alang dh smpai cni...ronda ronda lg larr kak chik....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rietta... Kakcik nak balik dah hari ni... :)

      Padam
  4. Seronoknyer dapat jalan-jalan di hujung tahun...tp apakan daya sy paling sibuk dihujung tahun..sian anak2...huhuhu

    BalasPadam
  5. wah cuti2 penutup akhir thn ni kak cik....saya dah mula kembali ke sekolah 1 minggu yg lepas...pengurusan dan persediaan utk sesi 2013...

    BalasPadam
  6. baru tau mcm tu ruoanye buah pala mentah.tetiba tingin jeruk pala plak ni..bestnye kakcik jln2 penang.mebi cuti raya cina kot br nak ke sana nnt dgn nak balik kg mertua di kedah.

    BalasPadam
  7. Bestnya jln2 penang. Buah pala mmg sedap

    BalasPadam
  8. mcm tu rupanya buah pala yang belum dijeruk. kali pertama tengok...jumpa k.cik cari tu..hehe..

    BalasPadam
  9. oh jeruk oh zie..kiki..saya kenai zie je kak..best nye akak :)

    BalasPadam
  10. sayangnya saya takde no hp kakcik..:)

    BalasPadam
  11. Pulau Pinang adalah salah satu list yang saya nak pergi berjalan one day nanti, tapi nak bersalin tahun depan so tak taulah bila yang boleh ke sana nanti, hehe

    BalasPadam
  12. Sabtu was my best day to end 2012...dapat jugak budak sepet naik feri ye

    BalasPadam
  13. Pulau Pinang satu destinasi yg best. mesti kakcik seronok bercuti di sana

    BalasPadam
  14. Penang bila panas, mmg panas berdenting!

    BalasPadam
  15. Adui.. kenapa nampak buah pala ni... huhuhu.. sedapnyeee

    BalasPadam
  16. wahh my hometown..best x jalan2?hehe...eh anak2 kakcik dh bsr upanya..mesti sebaya ni..hehe

    BalasPadam
  17. terliur tengok jeruk2 tu semua.. ;)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com